جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سمبل عکاسی عدالت اجتماعی کیست؟!

اهدای جایزه به یک مجرم امنیتی

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 297040
دومین جشنواره و نمایشگاه عکس رژان با پیشوند بین‌المللی در کشورمان در حال برگزاری است.
به گزارش جهان، این جشنواره در دو بخش اصلی آب و ویژه آب‌رسانی در حالی برگزار می‌شود که قرار است به یک مجرم امنیتی جایزه سمبل عکاسی در زمینه عدالت اجتماعی و مبارزه با بی‌عدالتی اجتماعی اهدا شود.

م.س که در جریان اتفاقات 18 تیر 4 سال قبل یعنی 1388 بازداشت شد پس از آزادی به افغانستان رفت. وی شوهر سابق س.ر یکی از چهره‌های مشهور تلویزیونی دهه 70 شمسی است. 

اما نکته جالب‌تر اینکه م.س در جریان اعترافات خود عنوان کرده بود دوره‌های انقلاب مخملی را 2 سال پیش از فتنه 88 یعنی در سال 1386 در کشور مالزی گذرانده است. وی همچنین اعتراف می‌کند به همراه همسرش این دوره‌ها را گذرانده است.

م.س در حالی قرار است از سوی بدنه روشنفکرنما به عنوان سمبل عکاسی در زمینه عدالت اجتماعی معرفی شود که ارتباط با انجمن به اصطلاح پادشاهی ایران در پرونده وی ثبت شده است و این خود نوعی همکاری با دشمنان مردم ایران اسلامی محسوب می‌شود.

ارتباط با عامل اسرائیل از دیگر موضوعاتی است که در خصوص وی وجود دارد.
ماجرا زمانی جالب می‌شود که بدانیم قرار است م.س آثار ارسال شده به جشنواره رژان را داوری کند! وی تحصیلات آکادمیک نداشته و تنها از طریق معادل سازی خود را کارشناس ارشد معرفی می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *