جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

تمجید رئیس فدراسیون جهانی کاراته ازایران

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 432148
رئیس فدراسیون جهانی کاراته در نامه‌ای رسماً از اقدامات و فعالیت‌های فدراسیون کاراته ایران تقدیر کرد و آن را نمونه مثال‌زدنی برای بیش از ۱۹۰ کشور جهان دانست.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون کاراته، آنتونیو اسپینوز رئیس اسپانیایی فدراسیون جهانی کاراته در پیامی به مناسبت یازدهمین دوره رقابتهای بین‌المللی جام صلح و دوستی ارومیه، با تمجید فعالیت های فدراسیون کاراته ایران آورده است:

«این مایه افتخار من است که به شرکت‌کنندگان یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته وحدت و دوستی – جام ارومیه خیر مقدم بگویم. همچنین من از فدراسیون کاراته و از ریاست این فدراسیون آقای علیرضا سمندر به خاطر فعالیت‌های پویا و اثرگذار در جهت پیشبرد کاراته تشکر می‌کنم. فدراسیون کاراته ایران یک نمونه فدراسیون مثال‌زدنی در میان ۱۹۰ عضو فدراسیون جهانی کاراته می‌باشد و من از شما تقاضا دارم همچنان به حمایت و همکاری‌هایتان با WKF در جهت پیشبرد کاراته تداوم بخشید.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *