سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۵
۱۰۱

عربستان ایران را تهدید به جنگ کرد!

سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 162445

 سفیر عربستان در قاهره گفت: امیدوارم ایران، قدرت ما را نیازماید زیرا ما توانایی مقابله را داریم.

به گزارش جهان به نقل از انتخاب، "احمد القطان" سفیر عربستان سعودی در مصر در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "الحیات" مصر ادعا کرد: ما در عربستان سعودی مخصوصا دوره ملک عبدالله و از زمانی که وی ولی عهد بود تلاش کرده ایم که دست دوستی را از طرق مختلف بسوی ایران دراز کنیم اما متأسفانه، توطئه های ایران در کشورهای حاشیه خلیج[فارس] هرگز تمامی ندارد.

وی با سوء استفاده از برخی اظهارات جنجالی داخل کشورمان درباره برتری ایرانیان به دیگر اقوام و ملل، گفت: تا امروز آنها با توهم امپراطوری پارس زندگی می کنند.

القطان افزود: اظهارات اخیر ایرانیان عجیب و غریب است؛ آنها عربستان سعودی را متهم به دخالت در امور بحرین کردند. این حقیقت ندارد و من می توانم آن را ثابت کنم.

وی مدعی شد: این اتهامات زمانی از سوی ایران متوجه ما می شود که ایران هم در حال مداخله در امور لبنان ، عراق، مصر و کشورهای حاشیه خلیج[فارس] است.

سفیر عربستان سعودی در مصر افزود: وضعیت ما با ایران در منطقه بصورت وحشتناکی است. ما پیام قدرتمندانه و مهمی را به آنها منتقل کرده ایم: ما اجازه نقض امنیت کشورهای حاشیه خلیج[فارس] را نمی دهیم.

وی افزود: امنیت کشورهای حاشیه خلیج[فارس]، خطر قرمز ما در عربستان سعودی است؛ مطمئناً شما به یاد دارید که عربستان چگونه به حمله کویت پاسخ داد.

احمد القتان در ادامه ادعاهایش، گفت: اهداف ایران در ایجاد یک شبکه جاسوسی در کوبت چه بود؟ کل این قضیه هشدار دهنده است. ایران چندین سال است که جزیره های امارات را اشغال کرده است! و هنوز هم از هر نوع مذاکره ای در این مورد سرباز می زند! و حتی داوری بین المللی را هم قبول نمی کند!

وی با بیان اینکه "ما در عربستان سعودی خیلی از دست ایران رنج کشیدیم" ادامه داد: بگذارید که به شما یادآوری کنم که ایران در سال ۱۹۸۶ و ۱۹۸۷ میلادی، دو بار به حریم عربستان سعودی حمله کرد که ما به آنها هشدار دادیم و وقتی که برای بار سوم این قضیه تکرار شد، هواپیماهای آنها را زدیم.

احمد القتان اضافه می کند: من فکر نمی کنم که سیاست ایران با سیاست مصر در یک خط است. ایران برنامه های خود را دارد. من از اعماق قلبم آرزو می کنم که مصر قادر باشد که ایران را متقاعد کند که روابط همسایگی اش را حفظ کند و به کنواسنیون های بین اللمی احترام بگذارد و دست از دخالت در کشورهای حاشیه خلیج فارس دست بردارد.

وی خطاب به مصاحبه کننده می گوید: برادر عزیر، شما باور نمی کنید که این ایرانی ها دارند در کشورهای حاشیه خلیج فارس چه می کنند. تنها چیزی که این کشور به آن اهمیت می دهد دخالت در هر قسمت از کشورهای جهان عرب است. مصر هم اکنون دارد از این قضیه رنج می برد. مانند خیلی دیگر از کشورهای عربی، من می توانم در مورد هر کشور عربی دیگری، مثال های زیادی بزنم!

سفیر عربستان سعودی در مصر، در ادامه، تلویحاً ایران را تهدید به حمله نظامی می کند و می گوید: من به این چیزی که می گویم اعتقاد دارم: امیدوارم ایرانی ها قدرت ما را امتحان نکنند. آنها نباید قدرت ما را تست کنند. انشالله اگر آنها بخواهند کشورهای حاشیه خلیح[فارس] را بی ثبات کنند، ما توانایی مقابله با ایران را داریم.

مصاحبه کننده در این لحظه پرسید: منظور شما از قدرت به معنای خود کلمه است که وی پاسخ داد: بله.

مصاحبه کننده دوباره پرسید که این شامل حمله نظامی هم می شود که القطان پاسخ داد: منظور من ایران است؛ کشورهای حاشیه خلیج[فارس] و امنیت آنها، خط قرمز ماست و ما اجازه نقض امنیت را به آنها را نمی دهیم.

وی افزود: امیدوارم که ایرانی ها قدرت ما را تست نکنند و من دوست دارم چیزهایی که نگفتم یادآور شوم.

القطان ادعا کرد: ما از دست ایرانی ها در دوره حج، خیلی رنج بردیم و آزار دیدیم! آنها به عربستان می آیند و باعث آشوب در طول مدت برگزاری حج می شوند.

این ادعا در حالی مطرح می شود که جز جنایتی که آل سعود در جمعه خونین سال ۱۳۶۶ آفرید، هیچ گونه دفاع دیگری از ایرانیان در طول سالهای برگزاری حج به ثبت نرسیده است.

مصاحبه کننده در پایان گفت وگو، از سفیر عربستان سعودی در مصر پرسید: آیا ایران، مسئول آشوب و تظاهرات در عربستان هم هست؛ که القطان بدون اشاره به درگیری های سنگین در کشورش که روزهای متمادی است ادامه دارد، پاسخ داد: کدام تظاهرات؟ همانی را می گویید که ۱۰ تا ۱۵ نفر آمدند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از قدرت ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید!
Iran, Islamic Republic of
اي كاش مي شد بشون بگيم اول برن رژيم بگيرن تا بتونن راه برن...
حالا اگر عُرضه داره پس چرا سلاح هاشو از آمريكا و اسرائيل مي خره؟
بايد جواب قاطع و دندان شكني به اين گستاخي ها داد.
اگر مسئولان در مقابل اين حرف ها ساكت باشند جاي تاسف است.
من كه از اين گستاخي شوكه شدم .
يعني عربستان اين قدر پر رو شده؟
Iran, Islamic Republic of
صدام همکه از شما قوی تر بود می خواست تهرانو سه روزه بگیره ولی تونست؟!
Iran, Islamic Republic of
اکر فقط 10 یا 15 نفر هستند پس از چه چیزی نگران هستید
شیخ احمد القطان، همینکه قادر به اثبات استقلال خود در مقابل آمریکا باشی ، برای ایرانیان کافی است!
Iran, Islamic Republic of
جووووونم
به خدا کلی خندیدم
از هر خبر طنزی بیشتر باعث انبساط خاطر شد
آخ جون خدا کنه حمله کنه
خدا کنه
Iran, Islamic Republic of
واقعه هولوکاست به معنای واقعی همانی بود که آل سعود با زائرین ایرانی انجام داد.
ای خدا مردم از خنده...این یارو یا عربستان رو با جای دیگه اشتباه گرفته یا ایران رو تو نقشه ندیده!
آخه بدبخت مزدور سعودی از خودش چی داره که بخواد برای ایران تهدید باشه؟!..میگن مورچه رفته خون بده پرسیدن چند سی سی جواب داده بشکه بیارین!....چند تا سجیل آزمایش کنیم حساب کار دستشون میاد
Iran, Islamic Republic of
این یارو پاک دیوانست!
آخه مزدور آمریکا بشین سر جات. اوج هنر و سیاستت راهبردیتون اینه که هر جور که شده با رشوه و کلک اسم خلیج فارس رو عوض کنید.
اگر هم خدایی نکرده یه روزی اتفاقی بخواد بی افته من یکی که از خدامه لکه ننگی مثل شما رو از سرزمین حجاز پاک کنم و یه روزی انشاالله دور خونه خدا حلقه های سینه زنی ابا عبدالله رو با هموطنام راه بندازم چی میشه اگه بشه.
United States
زتخم ملخ خـوردن و سوسـمار
عرب را به جائی رسیدست کار
که حالا دیگه ادعای برابری نظامی با ایران را می کنند. لابد با سلاحهای آمریکائی؟ و واقعاً اینا فکر می کنن فقط سلاح کافیه برای جنگ؟
ما مروج برادرکشی بین مسلمانان نیستیم اما سعودیها بدانند کسی که از گنده لات دنیا (آمریکا) و گنده لات خاورمیانه (اسرائیل) و گنده لات عربها (صدام) نمیترسه از جوجه حنایی های ریش بزی هم با اون ارتش فشل نمیترسه.
همین آقازاده که واکنش مثلا ترسناک سعودی در کویت را جزو کارنامه افتخارات حکومت خودش معرفی میکند یادش رفته که در اون "عراق پارتی" نیروهای رنگ و وارنگ بین المللی، سعودیها فقط نقش کفش رو داشتند یعنی بقیه پوشیدنشون، باهاشون رفتند به "عراق پارتی" ولی دم در درشون آوردن و بدون آنها داخل شدند.
بن سعود جان لاف غیر از این نداشتی بزنی؟
اگه تو یادت رفته من به یادت میارم که 32 سال پیش اگه کماندوهای خارجی نبودن از پس محمد جهیمان که کعبه شریف را تصرف کرده بود هم بر نمی آمدید. همون مکان عزیزی که خودتون رو به شرافت و جایگاهش گره زده اید و هرچه دارید از مقام رفیع آن است.
Iran, Islamic Republic of
آقای سفیر این دست و پا زدن ها بی فایده است! شما به اذن خدا رفتنی هستید. انشا الله
Iran, Islamic Republic of
اين عربستانيهاي ذليل اگر عرضه دارند مقابل اسرائيل هم بايستند.
Iran, Islamic Republic of
غلط کرد همراه باباش و اجداد صهیونیستش! مرد پاشه از حرمسراش بیاد بیرون ببینه چیکارش می کنیم. اون صدام که دنیا پشتش وایساده بود چه غلطی تونست بکنه که این می خواد بکنه!
به یه اشاره ولیمون مکه و بقیع و مدینه النبی رو از اسارت سعود خارج می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
از يک نفر پرسيدنداسمت چيست؟گفت:قدرت .گفتندنام پدرت؟گفت:هيبت.گفتند راست ميگي يا ميخواهي مارا بترساني
آخه شما شهوت پرست ها را چه به جنگ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سعودي هاي جنايتكار يادتان باشد كه امام عزيزمان فرمودند اگر از صدام بگذريم از جنايات آل سعود نخواهيم گذشت
اماده ایم تا انتقام حجاج به خون غلطیدهخود را در حج 66 بگیریم
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه گرمای عربستان روی مغز این ... اثر گذاشته!!
ما آماده ایم تا قدرت شما را تست کنیم
Iran, Islamic Republic of
آخ مرديم از وحشت.
مثل اينكه باز دوباره زياده روي كرده ها
صد بار گفتم اندازه نگه دار بابا.
آخه جوجو گنده لاتتون كه صدام بود با همه كمك هايي كه بهش كردين كجا رفت كه تو جوجه برا ما خط و نشون بكشي.
دير نيست كه عربستان هم از هم بپاشد انشا الله
به قطان ابن لاسعود بگوئید شما و امارات و کویت و اردن و یمن و مصر دوران دیکتاتور و ... ابرقدرتهای شرق و غرب و اروپا در جنگ 8 ساله شدید آتش بیار معرکه و تدارکات چی صدام و همگی شدید احزاب کفر که می خواستید ریشه اسلام و جمهوری اسلامی و شیعه را برکنید که به لطف خدا نتوانستید ولی جمهوری اسلامی ایران شما را بخشید تا صهیونیزم خوش حال نباشد و سوء استفاده نکند و جهان اسلام یکپارچه باشد.حالا چه شده از بازی با دخترکان و کنیزکان روسی و اروپایی و ... خسته شده و بیاد قدرت نمایی دوباره افتاده اید. بدبخت بی چاره قدرت ایران و اسلام در اف 16 و آواکس آمریکایی نیست که بگوئی ما بیشتر داریم. اینها فقط به درد چشم هم چشمی زنانه می خورد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا كه؟؟؟ ال سعود چقدر پرو شده كه سفيرش بي محابا دارد ايران را تهديد مي كند. القطان حتما دچار فراموشي شده كه كمكهاي نظامي به صدام در دوران 8 سال جنگ را از ياد برده ؟؟؟ جناب القطان اين پاسخ رو از يك هموطن ايراني بشنو. با چند قلم خريد تجهيزات نظامي پيشرفته فكر ميكني خيلي قدرتمند شدي كه داري تهديد ميكني؟؟؟ اين رو بدون كه نه تنها عربستان و كليه كشورهاي حاشيه خليج فارس كه بعنوان خط قرمز داري ازشون نام مي بري بلكه اربابات ( امريكا )‌ هيچ غلطي نمي تونن بكنن. والسلام
Iran, Islamic Republic of
با اين ترفند ميخواهند فضاي سياسي منطقه را عرب و عجمي نمايند شايد مفر و گريزي باشد از ناآرامي هاي در انتظار ال سعود.
Iran, Islamic Republic of
حیا دار حیا می کنه بی حیا میگه ازم می ترسه
از بس ایران شما نوچه های تازه به دوران رسیده غرب و استکبار جهانی رو تحویل نگرفته حالا توهم زدین که یه پخی هستین

تو رو خدا یکم از قدرتت نشون بده ببینیم چند مرده حلاجی بلکه تا نمردیم از شماها یه حرکت مردونه دیده باشیم
بشین بابا حال نداریم
اگر دستمال کاغذی آمریکایی ها نباشه مفتونم نمی تونین پاک کنین بعد برا ما شاخ و شونه می کشن
صفر پشت عدد از کی تا حالا به حساب اومده که حالا تو به حساب بیای
یه خورده قدرت نمایی کن ببینیم چه ژانگولرایی بلدی جغل
قدرت شماها فقط تو حرم سرا تبلور داره و بس
زیادی زور نزن ناراحتی پیدا میکنی
این سفیر گستاخ باید پاسخ دهد چه کشورهایی برای مقابله با جمهوری اسلامی شورای همکاری خلیج فارس را تشکیل دادند؟ چه کشوری به گروهک تروریستی جندالشیطان کمک مالی و معنوی کرد؟ چه کشوری به اسرائیل سفارش حمله به حزب الله لبنان را کرد و حتی کمک مالی کرد؟ چه کشوری تروریست به عراق می فرستد؟ چه کشوری به برای کشتار شیعیان یمن با دولت یمن همکاری نظامی کرد؟ و ... رو که نیست. صد رحمت به سنگ پای قزوین
Iran, Islamic Republic of
ابتدا خنده آور است ادعاي قدرت کردن اين عربها
ولي بعد بخاطر دروغگويي شان حال آدم بهم ميخورد
Iran, Islamic Republic of
تهديد و كينه اي كه بعضي از عرب ها از ديرباز نسبت به ايرانيان داشتند براي من كه جوانم تازگي ندارد ديگر چه برسد به بزرگان و صاحب نظران.ما هميشه خود را براي قدم گذاشتن در جهت رضاي پروردگار آماده نموده ايم.حال چه جنگ با شما باشد يا با آمريكا و يا جنگ با دشمنان داخلي!
Latvia
برخي كشورهاي عربي و بويژه عربستان سعودي 1400 سال است كه خود را خادم حرمين و گل سرسبد و رهبر جهان اسلام و ايران را مستعمره خود مي دانند . غافل از اينكه ايران كشوري است با تاريخ تمدن 7000 ساله و امروز نيز قدرتمندترين كشور منطقه است.
Latvia
اين چرنديات عربستان و قدرت بالاي آن در كويت اثبات شد! صدام كه خيلي ضعيف تر از ايران و به مراتب قويتر از عربستان بود يك روزه كل خاك كويت را گرفت و اگر آمريكا نبود سريعا كل خاك عربستان را اشغال مي كرد!
Iran, Islamic Republic of
شماها اگر خیلی مرد بودین و قدرت!!! داشتین از پس چهار تا جوون دست خالی شیعه در یمن بر می اومدین
هنوز یادمون نرفته با چه افتضاحی خبرتون از یمن برگشتید و بعد از کلی دست و پا زدن حریف جوانان شیعه یمنی نشدید بعد برای ایران اسلامی که یکبار برای همیشه و با قاطعیت دهن شما ها و اربابتون آمریکا رو در جنگ 8 ساله به خاک مالید شاخ و شونه می کشید؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
عربستان سعودی از اینکه پولهای مفت مسلمانان را با همتای آمریکائیش بالا می کشد و نفت ملتش را غارت می کند و به حساب آمریکاییها می ریزد و برای اینکه از بیداری اسلامی ملتها فرار بکند تهدید و تطمیع می کند . این شیطان است که از زبان سفیر عربستان حرف می زند و با چشم این مردک نگاه می کند . وجود آل سعود پایگاه شیاطین است . البته شیطان بزرگ یعنی آمریکا برای اینکه کارخانه های سلاح خود را در برابر نفت عربستان و منطقه حراج بکند و به فروش منطقه برساند دست به شیطنتها می زند .
Iran, Islamic Republic of
یاد اون جوکی افتادم که کرم خاکیه مست کرده بود حریف می طلبید و می گفت من مارم!!!
Iran, Islamic Republic of
ایران که کویت نیست برادر که شما تهدیدش میکنی شما زورتون به بحرین وکویت میرسه که وسعت کل خاکشون اندازه نصف یاسوج نیست اینجا ایران اسلامی است مهد غیرت ومردانگی امپراطوری بزرگ پارس وکابوس بی انتهای اعراب بزدل!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همه قدرت شماها با تبعيت صدام و پشتيباني قوي اروپا و امريكا را ديديم و هيچ غلطي نتوانستيد بكنيد.

قدرت شما را در مواجهه با حوثي ها ديديم و سربازان خپلتان را همه دنيا ديدند كه چگونه از پس يك گروه كوچك معارض يمني برنيامدند و افتضاح كاشتند.

حالا ميخواهيد با يك نظام با اين قدرت عظيم و تشكيلات عريض و طويلش در بيفتيد؟

نكنه براي گنده شدن ميخواهيد با بزرگان كل كل كنيد؟!
Iran, Islamic Republic of
خجالت بكش جيره خوار آمريكا ؟ كدوم حمله . كشوري كه خلبان نداره بذاره تو هواپيماهاي آميريكاييش . چهحمله ای می تونه بکنه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اخه بابا مورچه چيه كله پاچش ، چي باشه اينا خودشون گورشونو از سالها پيش كندند
Iran, Islamic Republic of
اينرا نگويد چه بگويد وقتي حكومتشان به دست خود مردمشان متلاشي شد آن وقت حساب كار دستشان مي آيد
Iran, Islamic Republic of
اين هم البته لطيفه امروز ما بود كه پشه اي سيمرغ را تهديد مي كند
Iran, Islamic Republic of
مسئولين محترم كشوري و لشكري حالا بياييد هي مصلحت انديشي كنيد و كشور دوست و برادر عربستان را ناز كنيد
آقاي دكتر، بابا دلمون لك زده برا اون قاطعيت و شجاعتت
خيلي چيزا رو درست كردي و بعضيارو سر جاشون نشوندي
تورو به هر كي مي پرستي اين كشوراي عربي بي عرضه رو كه پشت آمريكا قايم شدن(مثل بچه ها كه پشت ننه شون قايم ميشن) يه كمي حاليشون كه با كي طرفن و گوش مالي شون بده
Iran, Islamic Republic of
ماهم بدمون نمی یاد یه گوش مالی حسابی به این عربستانی ها بدهیم خیلی دیگه دارن گنده تر از دهنشون حرف می زنن فکر کردن ایران هم مثل بحرینه......
بعدش هم خدا می دونه که اینا از حج چه پولهایی در میارن حالا منت هم میذارن
Iran, Islamic Republic of
جوجه هوس باز شکم چران، اربابان غربی و اسرائیل صهیونیست شما جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی (که می رود به ظهور امام زمان متصل شود) کم آورده اند حالا تو داری جیک جیک می کنی، بسم الله این گوی و این میدان ما منتظریم
Iran, Islamic Republic of
تست آشغالهائي مثل صدام و طرفدارانش كه تمام دنياي غرب و آل كثيف سعود همراهش بودند را هم ديده ايم و جاي سيلي رزمندگان ايراني هنوز بر صورتتان نمايان است .انشاءا... به واسطه ظلم هائي كه از صدر اسلام به خاندان نبوت و ولايت روا داشتيدو تا امروز به مسلمين حتي در حرم امن الهي و ساير ممالك اسلامي انجام مي دهيد نابوديتان نزديك است .افتخار مي كنيم كه خداوند ما را عامل نابودي شياطين و شركاي آمريكا و اسرائيل وساير اراذل قرار دهد.اگر ذره اي وجود و تدين داشتيد در مقابل اسرائيل غاصب كه سرزميني اسلامي - عربي را اشغال نموده و مسلمانان آنجا اعم از كودكان وزنان وپيران را مي كشد مقابله ميكرديد ولي با آنها فالوده خورديد و حمايت مالي(باج دادن)كرديد. اف به غيرت نداشته تان!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تاريخ ما ايرانی ها يکی فرهنگ غنی و اصيل است و ديگری پيوند محکم بااسلام , پيامبر رحمت و للعالمين و ائمه معصومين عليه السلام است که قطعا دومی بر اولی ارجحيت داشته و آنچه را که امروز به برکت آن ايران را در عالم سرافراز نموده است همين توجه به اسلام و عرض ارادت به معصومين دين است . جهت مزيد اطلاع آقای سفير عرض کنم اسلام شيوه ما در برخورد با دوستانمان و دشمنانمان را مشخص نموده و دراين طريق تمسک ما به فرمايشات اهل بيت عليه السلام و فرمان جانشين مولا و آقايمان حضرت صاحب الزمان مهدی موعود (ع) است . ما اهل نزاع و جنگ نيسته و نخواهيم بود ليکن به گفته امام عزيزمان اگر در مقابل دينمان بايستند در مقابل تمام دنيای آنها خواهيم ايستاد . تاريخ فراموش نمی کند که جنگ هشت ساله را که از طريق استکبار و دولت دست نشانده منطقه بر ما تحميل شد با سرمايه مادی و انسانی برادران دينی مان رونق داشت . هزينه دندان گزيدن و پنجه نشان دادن و تهديد يک کشور اسلامی و همسفره شدن با دشمنان اسلام انحطاط است که اميدوارم آنرا طی نکنيد .
Iran, Islamic Republic of
این آل خبیثه هول ورش داشته. نیاز داره که یه تو دهنی بخوره تا بره بشینه پای همون کثافت کاریهای سابقش و گنده تر از دهنش حرف نزنه.
توقع جواب قاطع از دکتر رو داریم.
Iran, Islamic Republic of
احمق القطان مانند ديگر اربابان خودكه تنهاافتخارشان دريوزگي ويوكري آمريكاست براي اينكه بتواندخوش خدمتي وچاپلوسي خودرا بيشتر اثبات كند غلطهاي زيادي كرده است .اگرذره اي عقل دركله اش بود ميفهميدكه حاكمان سرسپرده وغاصب كشورهاي حوزه خليج فارس وشاهزاده هاي ريزودرشت باهمكاري تمام شيطانهاي بزرگ وكوچك غربي همه توان خودرا جمع كردند ودرجنگ تحميلي به ملت سرافراز ايران اسلامي هشت سال تعدی کردند ولی باخفت وخواري شكست را پذيرفتند . فراموش كرده اند بعنوان دلال وكارچاق كن حاضرشدند براي نجات دوست وهمپالكي تكريتي خود خسارت جنگ را بپردازند تا به اين وسيله بر رسوائيهاي خود و اربابانشان سرپوش بگذارند ولي با مقامت دلاورمردان وشير زنان ايران اسلامي دهانشان برخاك مذلت كشيده شد و دنيا برحقانيت ايران مقتدر مهر تائيد نهاد و سالهاي پس از جنگ تحميلي نيز به دستور اربابشان شيطان بزرگ باعث تحريك همسايگان ايران شدند و براي حجاج ايراني مزاحمت فراهم كردند و همچنان تلاش ميكنند به بهانه هاي مختلف براي زندگي ننگين و نكبت بار خود آمريكاي جنايتكار را راضي نگهدارند غافل ازاينكه "مكروومكرالله والله خيرالماكرين"
Iran, Islamic Republic of
ما منتظر پاسخ کوبنده ی سپاهیان و ارتشیان دلاورمان در خلیج همیشه فارس هستیم ،اینها با یک مانور در کنار مرزهایشان جمع می کنند میرن آمریکا ،ارتشی برای مقابله ندارن، میگین نه امتحان کنین!
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولنگه توست
حتما جوك مي گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Iran, Islamic Republic of
من روزی را می بینم که اغلب مردمان این کشور های عربی دست از توهم پان عربیسم برداشته اند و تصمیم گرفته اند مثل هر انسان دیگری فارغ از قوم و نژاد آزادانه زندگی کنند. دیگر عرب بودن دلیل خوبی به تن دادن به هر خفتی نیست و اینجاست که قدرت آدم هایی مثل مبارک ، آل سعود و آل خلیفه شکسته می شود. بهتر است عاقل باشند و به جای اینکه مسائل بی ربطی را به ایران ربط دهند ، با توجه کردن به خواست مردمشان مانع از تجزیه کشور هایشان شوند.
Iran, Islamic Republic of
مال این حرفها نیستند
اين بابا منظورش بچه محله هاي ما بوده نه ايران، ولي قسم مي خورم من با بچه هاي كوچه خودمان قادرم عربستان را به راحتي فتح كنم.
امريكا و اسرائيل و كليه كشورهاي غربي همچين غلطي تا حالا نتونستند بكنند اين احمق فكر كنم زيادی یه طوریش شده بوده
Iran, Islamic Republic of
جنگجویی و شجاعت اینا رو تو جنگ شش روزه با اسرائیل دیدیم

اول ببین هیلاری کلینتون چی میگه بعد اظهار نظر کن آقای سفیر مبادا توبیخت کنه
Latvia
عربستان بدون آمريكا پشه اي بيش نيست.
Iran, Islamic Republic of
بزرگتر از شما هم جرات چنین کاری را ندارند
Latvia
اوج قدرت و خصومت عربستان را در كشتار حجاج بي دفاع ايراني ديديم!
Iran, Islamic Republic of
از وقتي كه دكتر احمدي نژاد سر كار آمد و ماست خيلي از كشور هاي عربي کیسه شد فهميدن كه اين ايران ديگه ايران دوران سازندگي و اصلاحات نيست كه با سران غرب كنار بياد و بشين ببينه منطقه رو دارن يك لقمه مي كنند به زارن تو دهن اسرائيل.
ديدن بابا عجب اين ايراني ها شوخي ندارن دير حركت كنند منطقه كلاً از دستشون رفته.ولي واقعيت اين هست كه خدا داره اين كارها را مي كنه مي بينم روزي رو كه خود صهيونيزم آمريكا رو تجزيه مي كنه. امام خامنه اي فرمودن مطمئن باشيد مردم منطقه پيروز مي شوند...
Iran, Islamic Republic of
پهلوان پنبه .
Iran, Islamic Republic of
اربابت گفته اینها را بگویی
United Kingdom
خداییش اگر اندکی شرف براتون مونده (که خیلی بعیده) همین فردا - نه همین الان - حمله کنید و ببینید چطور ظرف چند وقت خودتون و آل هاتون از صفحه روزگار محو می شوید. مرد میخواد که شما به قول یکی از دوستان که در اینجا نظر گذاشته، مردانگیتون با کاربری حرمسراست.
Iran, Islamic Republic of
شتر های عرب در خواب بینند پنبه دانه! با خط درشت فقط بنویسید که اینجا ایران است.
Iran, Islamic Republic of
تست شده برادر ! شاید صدام رو یادش نمیاد ...
Iran, Islamic Republic of
سفير عربستان که رفته مصر احساس کرده به واسطه دور شدن از ايران اسلامي مي تواند عقده هاي خود را با مصاحبه خالي کند.
مثل اينکه اينان جنگ تحميل را فراموش کرده اند
Iran, Islamic Republic of
ما ايرانيها اماده اماده هستيم
اگه گوشت هم رو بخوريم استخوان هاشو دور نمي ريزيم
بيا ببنين چي كار ميكنيم
درود بر همه جناههاي سياسي معتقد به انقلاب و نظام و مردم همیشه متحد و یک دلمون
Iran, Islamic Republic of
بابا اینا همه چیشون در اختیار آمریکاست. هر چی هم که سلاح دارن که الان دارن ایرانو به اصطلاح تهدید میکنن مال آمریکاست. یه فشنگم خودشون نمیتونن بسازن. غربیها هم تا میتونن اینارو سرکیسه میکنن. آخرشم وقتی مردم قیام کنند مثل شاه پشتشونو خالی میکنن.
Iran, Islamic Republic of
به حرمت و قداست حرمين شريفين و آبروي رسول ا... و ائمه بقيع فعلاً صبر مي كنيم
Japan
ما نیاز به تست قدرت اعراب نداریم. قدرت آنها را بارها در فلسطین اشغالی و لبنان دیده‌ایم.
Iran, Islamic Republic of
ما که در هشت سال جنگ تحمیلی با خیلی از مزدوران که از کشورهای عربی بودند جنگیدیم و عربستان یادش نرفته که با آواکسهای امریکایی به صدام کمک میکرد اینها کینه سلمان فارسی را به دل دارند اینها از قوم یهودیهای. بنی قریظه هستند که به زور اسلام آوردند.درحالیکه ما از نسل سلمان هستیم وفادار به پیامبر(ص) و اهل بیت طاهرینش (ع)
Iran, Islamic Republic of
حمله وحشيانه به ملت مظلوم و بي دفاع بحرين و ابراز اقتدار بر سر زنان بيچاره باعث شده كه چنين توهماتي شده است
احمقها اسرائيل و آمريكا از نام جنگ با ايران در تب و لرزند چه فكر مي كنيد
Iran, Islamic Republic of
اما ما حرفی نداریم آل صهیون...
شما اگر مایل هستید بیایید تا قدرت ما را ببینید...
Iran, Islamic Republic of
اگر جرات دارین به ایران ما حمله کنین تا معلوم بشه با چه کشوری طرف هستین.
Iran, Islamic Republic of
صدام که همه ی دنیا باهاش بودن نتونست هیچ غلطی بکنه ، عربستان که عددی نیست
Iran, Islamic Republic of
آل سعود ميداند كوچك تر از اين حرفهاست حرفهاي گنده تر از دهانش ميزند
Iran, Islamic Republic of
کدوم قدرت مسخره؟
شما یه مگس نمی تونید هوا کنید.
Iran, Islamic Republic of
عربستانی که از نون وآب خوردن گرفته تا هرچی فکرشو بکنین از کشورهای مختلف وارد میکنه می خواد قدرت نمایی کنه؟!
عجب جوکی شد این جوک
Iran, Islamic Republic of
حالا تازه مي فهميم كه امام عزيز ما چرا اين مزدوران امريكايي را بدتر از صدام ميدانست.
درود و سلام خدا بر تو اي امام.
Iran, Islamic Republic of
آدم ترسو در تاريكي شروع ميكنه به سوت زدن!!!!!
اگر شرف و عرضه داشتيد 50 سال فلسطيني هاي عرب سرگردان نبودند و هر روز با مظلوميت كشته نمي شدند شما بريد دنبال رقص و عياشي تون شمارو چه به جنگ؟
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
آمریکا می خواهد با فروش سلاحهای کشتار جمعی نفت منطقه را تصاحب کند . وجدانهای بیدار آگاه باشند .
Iran, Islamic Republic of
هیچ غلطی نمی تونه بکنه
عربها به نمايندگی از امريكا دارند قدم به قدم ما را تست ميكنند ومتاسفانه با عکس العمل ها واقدامات ضعیف دیپلماتیک وسیاسی ما دشمنان روز به روزبه جسارت بیشتر واقدامات تهاجمی تشویق میشوند
Iran, Islamic Republic of
داداش ایرونی جماعت هرچی که با هم اختلاف نظر داشته باشه ولی زیر حرف زور نمیره
برید دعا کنید آقامون حکم جهاد نده وگرنه حسابتون با کراما کاتبینه
Iran, Islamic Republic of
عربستانم دیگه برای ما ادم شده این وسط
United States
میگم این بابا مست نبوده فکر کرده ایران کویته یا بحرین؟؟گرفتن عربستان واسه ایران کاره یه روزه
Iran, Islamic Republic of
لابد با آن قدرت و تجهیزات خیره کننده ای !!!!!!! که در تصویر هم شاهد هستیم.
خیلی قدرت عظیمی دارد عربستان!!!!!
بيچاره !!!بزرگترهاي شما بارها قبلا آزموده اند و هيچ غلطي نتوانسته اند بكنند شما كه عددي نيستيد
ظاهرا هنوز نفهميده كه همه كاره آنها آمريكائيها هستند. مدعي كشورهاي حاشيه خليج فارس هم مي شه!
بهتره یه كمي از رفتار آمريكا با حسني مبارك درس بگيرند. آنها حاضرند براي ساكت كردن چند روزه مردم مصر او را به دست دادگاه بدهند و اگه لازم بشه از حكم اعدام او هم حمايت مي كنند. پاداش نوكري برای آمريكا كردن همينه. پس بهتره تا دير نشده يه فكري به حال خودشون بکنن.
Iran, Islamic Republic of
ببین پیغمبر(ص) چی از دست اینا کشیده ...
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا آقای عربستان به ما رحم کنید ما از شما خیلی می ترسیم وای گوشتم ریخت... از دست تهدید(التبه بخوانید تحدید) شما.
Iran, Islamic Republic of
به اميد خدا روزي خواهد آمد كه حقانيت جاودانگي ائمه اطهار عليهم السلام و شيعه براي تمامي جهانيان نمايان شود.
زررررشک بابا.با اون شکمای گندتون تکون نمیتونین بخورین.بازم اشکالی نداره ارزو بر عربهای بی عرضه عیب نیست.من یکی خیلی حال میکم عربستان و اماراتو فتح کنیم اخه همه این سرزمینا مال خودمون بوده.واقا خندیدم
سلام من از یه چیزی خندم میگیره اینم اینکه اونا تمام وسایل نظامیشون رو از غربیها میگیرند مثل ما نیستند که خودمون بسازیم دلم برا عربا میسوزه اخه فکرش رو بکنید یه روز نفتشون تموم میشه وهمون امریکا لگد به پشتشون میزنه وبیرونشون میکنه
Iran, Islamic Republic of
آنچه خدا خواست همان می شود .
آخه یکی نیست به این بی غیرتها بگه شما هشت سال با تمام قدرت با حمایت غربیها جوانان ما و کشور مظلوم عراق را به در حمایت از صدام ملعون به کشتن دادید همه شما باهم هیچ غلطی نکردید حالا از خط قرمز حرف می زنید. شمارو چه به این حرفها خداوند روح پیغمبر را شاد کند که از دست شما جاهلان چه کشیده ؟؟؟!!!!!!
مرگ بر آمریکا
گور بابای هر چی سعودی یعنی اونا نمیدونن که ما توی 5 دقیقه با صحراشون یکیشون میکنیم
احمد
سگ نجس بیا جلو تا بهت نشون بدم امپراطوری ایران توهم نیست حقیقته که شما ازش فرار میکنید
مصطفی
باسلام،این هم یک نمونه بارز از بی عقلی حاکمان عربستان،فقط کافیه ولی امیرمسلمین جهان،امام خامنه ای اشاره کنه،بعدزمین از لوث وجود این سعودی ها پاک میشه.ایران مهد دلیران
کیان
آون اسرائیل که فرزند ناخلف آمریکا هست با اون همه هیاهو هیچ کاری نکرده شما که دیگه تکلیفتون روشنه...راستی میرید مرز یمن یادتون باشه قلیوناتونم با خودتون ببرید
سرباز وطن
آقا من که بدجور ترسیدم شما رو نمیدونم آمریکا به اون بزرگی نمیتونه غلطی بکنه الان این ملخ خورا واسه ما آدم شدن؟
یه پیشنهاد واسه دوستان دارم این و تو جمعاتون تععریف کنین بخندین واقعا به نظر من که جک ساله.
احمد
این بنده شیطان ظاهرا یادش رفته که اسراییل نوپا طی شش روز کل کشورهای عربی رو مفتضحانه شکست داد و سرزمینهاشون رو فتح کرد
سعید
Iran, Islamic Republic of
قدرت نمایی ما برای مقابله با ابر قدرتی چون آمریکاست ، که عربستان خودشو انداخته وسط . به قول معروف وقتی دو تا بزرگتر دارن کل کل می کنن یتا مگس نمیاد وسط وز وز زیادی بکنه .
محمد حسام
این عربستان زیادی حرف میزنه . ما باید تنگه هرمز رو ببندیم که همشون به غلط کردم بیوفتن. اون کشور کوچولو یی رو که شاه داد رو به عنوان استان چهاردهم پس بگیریم . بدونن کی به کیه
Iran, Islamic Republic of
باید بگم عربستان یاهمون آل سعودازگذشته تا به الان نسبت به کشوربزرگ ایران پارسی خیلی خیلی حسودی میکرده و ميكنه و......
Iran, Islamic Republic of
اونها اگه راست می گن یه بار انتخابات ریاست جمهوری بر گذار کنند مثل ایران حالا کدوم کشور مردم سالاره