پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نابیناشدن چند بیمار ایرانی با آمپول‌های آلوده

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 410818
نماینده مردم دشتستان از آسیب شدید چشمی به چند بیمار در کلینیک چشم پزشکی رازی به دلیل استفاده از آمپول‌های آلوده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوي‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی، اظهار داشت: اخیرا اتفاقی در کلینیک چشم پزشکی رازی روی داده که به دلیل استفاده از آمپول‌های آلوده، تعدادی از بیماران نابینا و کم بینا شده‌اند.

وی خطاب به ابوترابی، نایب رئیس مجلس گفت: تقاضا دارم دستور بدهید تا کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با جدیت این موضوع را پیگیری کند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نیز در پاسخ به تذکر این نماینده مجلس، تاکید کرد: از وزیر بهداشت که حوزه تخصصی وی نیز چشم پزشکی است، می‌خواهم که با جدیت این مساله را پیگیری کند و گزارش آن را به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه کند.

مهلت وزیر آموزش و پرورش گذشته و هیچ اصلاحی صورت نگرفته است

موسوی‌نژاد در ادامه با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: در جلسه‌ای که با آقای لاریجانی، رئیس مجلس داشتیم، قرار شد که تا دهم اسفند ماه به وزیر مهلت داده شود که ۱۷ بند از اعتراضات نمایندگان را رسیدگی و برطرف کنند.

وی خاطر نشان کرد: این مهلت گذشت؛ نه آن ۱۷ بند اصلاح شده و نه استیضاح اعلام وصول شده است؛ از هیات رئیسه می‌خواهم برای اعلام وصول استیضاح اقدام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *