جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ركورد جهاني تماشاي بي وقفه تلويزيون

پنجشنبه ۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 150015
كوين كان، ويكتور لوپز و فريس هودو سه تماشاگر تلويزيوني هستند كه ركورد جهاني گينس در بخش تماشاي بي وقفه تلويزيون را شكستند.

به گزارش تابناک به نقل از آسوشيتدپرس به مناسبت ارائه باكس مخصوص دي وي دي متعلق به سريال 24 بيش از 100 نفر در مسابقه تماشاي تلويزيون و ديدن فيلم مذكور شركت كردند.

در اين مسابقه كه از نه ونيم شب دوم دسامبر شروع شد كوين كان و ويكتور لوپز و فريس هودو هر سه با شكست 97 نفر ديگر ركورد جهاني گينس را از ان خود كردند. سه تماشاگر توانستند بمدت 86 ساعت و 6 دقيقه و چهل و يك ثانيه بي وقفه سريال 24 را نگاه كنند.

اين مسابقه كه از سوي كمپاني فاكس قرن 21 برگزار شده بود 10 هزار دلار هم جايزه داشت كه بين سه نفر مذكرو در پايان مسابقه و اهداي جوايز تقسيم شد.

كوين كان اهل سان فرانسيسكو از برندگان مسابقه گفت قصد دارد با جايزه نقدي اتومبيل جيپ خود را درست كند كه از تابستان تا به حال خراب شده و هزينه تعمير انرا نداشته است. لوپز نيز آرزوي خريد گيتار برقي داشته كه اينك مي تواند آنرا خريداري كرده و در رستوراني كه در ان كار مي كند، بنوازد. فريس هودو نيز كه اهل لس آنجلس است گفت قصد خريد هداياي بيشتر كريسمس را براي خانواده خود دارد. وي همچنين گفت مي خواهد خوشمزه ترين سوشي را براي همسر خود بخرد و در كريسمس در كنار خانواده بخورند.

ركورد قبلي مسابقه مشابه فردي از هلند در سال 2009 بنام افرايم فن اوورن بود كه بر اساس قانون مسابقات بعد از تماشاي هر دو ساعت تلويزيون روي صفحه بزرگ پلاسما تماشاچيان حق 10 دقيقه استراحت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببینیدچه قدرهنرمندانه یه فیلم بشدت ضداسلامی راتبلیغ میکنند