پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

شاعران درکمپین عاشقان محمد(ص)+عکس

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 404310
شاعران، نویسندگان و هنرمندان کشورمان در پی توهین رسانۀ فرانسوی به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و اوج‎گیری کینه‎ورزی‎های دشمنان دین و اخلاق به ساحت این پیامبر بزرگوار به «کمپین عشاق محمد» پیوستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی توهین رسانۀ فرانسوی به پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و اوج‎گیری کینه‎ورزی‎های دشمنان دین و اخلاق به ساحت این پیامبر بزرگوار «کمپین عشاق محمد» با هدف اعلام حمایت و جانبازی از طریقت و شریعت محمدی در ایران به‎راه افتاد و شاعران و نویسندگان و هنرمندان کشورمان هم بلافاصله به این جمع پیوستند.

آنچه در ادامه خواهید دید تصاویر تعدادی از شاعران، نویسندگان و هنرمندان ایرانیِ عاشق حضرت محمد(ص) است در تصاویر مجموعه اول می‌توانید عکس شاعرانی چون اسماعیل امینی، سعید بیابانکی، علی‎محمد مودب، محمدحسین نعمتی، قاسم صرافان، علیرضا رجبعلی‎زاده، سمانه عابدینی، حسن خسروی وقار، سیدعلی لواسانی، محمدامین اکبری، امیرعلی سلیمانی، جواد شیخ‎الاسلامی، میثم داودی، پیمان طالبی و ... را با با شعار عشق به پیامبر اکرم(ص) ببینید.


در مجموعه دوم حسین اسرافیلی، محمدکاظم مزینانی، ناصر فیض، علیرضا قزوه، محمدرضا سنگری، فاضل نظری، علی داودی، ساسان ناطق، مهدی مظفری‎ساوجی، محمدسرور رجایی، امیر مرزبان و محمود حبیبی‎کسبی برای اعلام حمایت رسانه‎ای از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با این تصویر نمادین عکس یادگاری گرفته‎اند.


موسسه شهرستان ادب اقدام به انتشار عکس این شاعران و نویسندگان کرده است و شما برای مشاهده عکس تک تک هر یک از این افراد می‌توانید به نشانی‌های عاشقان محمد در محلۀ ادبیات، کوچۀ اول و عاشقان محمد در محلۀ ادبیات، کوچۀ دوم مراجعه کنید.

همچنین سایت این موسسه فرهنگی و هنری پرونده ویژه‌ای برای عشاق محمد(ص) در بین شاعران و نویسندگان راه اندازی کرده است و این صفحه با مطالب و اشعاری در وصف پیامبر اکرم (ص) و اخبار حمایت‌های فرهنگی و هنری در این باره به روز می‌شود که می‌توانید این پرونده را هم با مراجعه به این آدرس پیگیری کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *