پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

ابتکار ۳۰۰ هنرمند برای احترام به ۱۷۵ شهید

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 424813
سخنگوی کمپین آرامش روان از ابتکار ۳۰۰ هنرمند عضو کمپین آرامش روان که تصویری متحد الشکلی از نماد ۱۷۵ غواص شهید را در فضای مجازی منتشر کردند، خبر داد.
به گزارش جهان، مسعود جلالی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آیه یاأَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعی‏ إِلى‏ رَبِّكِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً اظهار داشت: پس از رجعت پیکر پاک ۱۷۵ ماهی سرخ کربلای ۴ به کشور که پیام آور آیه شریفه ایاک نعبد و ایاک نستعین بودند و در نهایت صلابت اما مظلومانه نشان دادند که تنها خدا رو می‌پرستند و تنها از او یاری می‌خواهند و می‌شود راه آسمان را بسته بال پیمود، بیش از ۳۰۰ هنرمند عضو کمپین آرامش روان در گام دوم که آرامش معنوی نامگذاری شده است با قراردادن تصویری متحد الشکل از نماد ایثار و حماسه این شهیدان خدایی در فضای مجازی، ادای احترام خود را به مقام شامخشان و به پیشگاه مادران شهید اعلام داشتند.

سخنگوی کمپین آرامش روان با اشاره به این حرکت نمادین ۳۰۰ هنرمند، این کار را احترامی با تمام وجود و با تمام احساس و عاطفه و سلامی به ارواح پاک ۱۷۵ غواص شهید و غیور دست بسته عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *