جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
سازمان ملل:

کمک های ارسالی به یمن کافی نیست

دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۰
کد مطلب: 424318
مدیر منطقه‌ای برنامه جهانی غذا با بیان اینکه کمبود سوخت در یمن بزرگترین مانع در مسیر کمک رسانی به مردم یمن است، گفت: کمک‌های ارسالی به یمن پاسخگوی نیازهای مردم نیست.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از اسکای نیوز خبرداد: «پورنیما کاشایپ»، مدیر منطقه‌ای برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل متحد گفت: کمک‌های ارسالی به یمن پاسخگوی نیازهای مردم این کشور نیست.

وی با بیان اینکه کمبود سوخت در یمن بزرگترین مانع در مسیر کمک رسانی به مردم یمن است، گفت: ما برای ارسال کمک‌های بیشتر برای یمنی‌ها تلاش می‌کنیم.

کاشایپ افزود: ما موفق شدیم که به ۱۱ استان یمن کمک رسانی کنیم.

عربستان سعودی از ششم فروردین ماه گذشته تاکنون به بهانه بازگرداندن عبدربه منصورهادی رئیس‌‌جمهور مستعفی و فراری یمن به صحنه قدرت، مناطق مختلف یمن را آماج حملات موشکی، توپخانه‌ای و هوایی خود قرار داده است.

حملات بی وقفه عربستان به مناطق مختلف یمن در حالی ادامه دارد که سازمانها و مجامع بین المللی بارها نسبت به وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داده اند.

از سوی دیگر رژیم سعودی از ابتدای تجاوز به یمن، بارها خودروهای امدادی و حامل آذوقه را هدف قرار داده و از ورود بسیاری از محموله‌های حاوی کمک‌های انسان دوستانه به یمن جلوگیری کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *