جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

نظر رهبر انقلاب درباره رد صلاحیت موسوی

سه شنبه ۲ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 131115
ظهر روز دوشنبه حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در طرح ضیافت اندیشه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسي مشهد حضور یافت.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، وی در ابتدا به استفاده بهینه از جوانی و برنامه ریزی برای آینده پرداخت و گفت: میانگین سنی شما حدود 20 سال است و 50 سال تا 70 سالگی فرصت دارید. برای این 50 سال چه برنامه هایی دارید؟ چه کار می خواهید بکنید؟ به کجا می خواهید برسید؟

وی در جواب شبهه ای درباره امام زمان که یکسری می گویند چه طور بچه پنج ساله به امامت می رسد، گفت: چه طور فلش مموری که ساخته انسان است می تواند ظرف چند ثانیه میلیون ها اطلاعات را به رایانه منتقل کند ولی خداوند نمی تواند علم یک امام را به امامی پنج ساله منتقل کند.

آقای قرائتی در ادامه سخنرانی خود خاطراتی از مقام معظم رهبری را ذکر کرد که به این شرح است.

* چندی پیش خدمت آقا که رسیده بودم راجع به آقای احمدی نژاد و مشایی صحبت کردم که آقا گفتند: برای معاون اولی مشایی من حجت داشتم که به رئیس جمهور تذکر بدهم چون افراد لایق تری بودند که باید در جایگاه معاون اولی قرار می گرفتند.

* قبل از انتخابات آقای جنتی خدمت آقا رفته بود و گفته بود: «میر حسین موسوی می خواهد کاندید شود با توجه به اختلافاتش با شما تکلیف ما چیست؟» که آقا گفته بودند: «اختلافات میر حسین با من برای شما حجت نمی شود که بخواهبد او رای رد صلاحیت کنید. شما کار خودتان را کنید.»

* پسر برادر آقا زمانی که دانشجوی دکتری بود، پیش من آمد و گفت میخواهم داماد شما بشوم. من برای تحقیق خدمت آقا رفتم و از آقا پرسیدم شما دخترتان را به او می دادید که آقا بعد از تاملی کوتاه گفتند: «منعی ندارد» که این ازدواج سر گرفت.

دامادم و دخترم ظرف 6 سال اول زندگیشان، شش خانه عوض کردند که به هر شش خانه دزد زد. من به دامادم گفتم: «مقداری پول از پدرت بگیر، مقداری از عمویت (که درآن زمان آقا تازه به رهبری منصوب شده بودند) بگیر، مقداری هم من کمک می کنم تا یک خانه بخرید تا راحت شوید.

وقتی پیش آقا رفتیم، آقا گفتند: بچه برادرم برای من با بقیه فرقی ندارد که من بخواهم به او کمک کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر امام زمان(عج) و رهبری عزیز انقلاب.
United States
رهبر معظم انقلاب به درستی حق مطلب را ادعا فرمودند.
خداوند به ایشان طول عمر عنایت فرمایید.