جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۱
۵

فروش بلیت اینترنتی بازی‌های والیبال ایران

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 363712
فروش بلیت اینترنتی بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در چارچوب لیگ جهانی از امشب (جمعه شب) آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، حضور در لیگ جهانی والیبال برای ورزش ایران از سال گذشته نوآوری‌های فراوانی به همراه داشت که فروش بلیت سالن ۱۲ هزار نفری آزادی یکی از این موارد بود. اما امسال یک نوآوری جدید به همراه فروش اینترنتی بلیت بازی‌های ایران برای علاقمندان به این رشته ورزشی مهیا شده است که "کارت هوشمند" نام گذاری شده است و افرادی که دارای این کارت باشند از ۲۰ درصد تخفیف برای خرید اینترنتی بلیت‌های لیگ جهانی و سایر بازی‌های والیبال در ایران برخوردار خواهند شد.

علاقمندان به دریافت کارت هوشمند می‌توانند به سایت فدراسیون والیبال مراجعه و با خرید کارت هوشمند به قیمت ۱۷۵ هزار ریال از مزایای آن بهره‌مند شوند. این کارت از طریق پست برای آنان ارسال خواهد شد. همچنین فروش بلیت اینترنتی بازی نخست ایران در تهران که جمعه ۲۳ خردادماه در برابر برزیل برگزار می‌شود، از امشب در سایت فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد و تمامی ظرفیت سالن ۱۲ هزار نفری آزادی از طریق اینترنت به فروش می‌رسد.

مدیر انفورماتیک فدراسیون والیبال درباره فروش بلیت اینترنتی گفت: قیمت بلیت بازی‌های ایران در برابر حریفان لیگ جهانی خود در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران ۱۰۰ هزار ریال است که این مبلغ برای افراد دارای کارت هوشمند ۸۰ هزار ریال خواهد بود.

مرتضی افجه‌ای در باره نحوه گرفتن کارت هوشمند گفت: علاقه‌مندان وارد سایت فدراسیون والیبال می‌شوند و در قمست کارت هوشمند مشخصات هویتی خود را وارد می‌کنند تا کارت هوشمند برای آنان ارسال شود.

وی با بیان اینکه برای صدور کارت هوشمند محدودیت داریم، خاطرنشان کرد: در این مرحله برای سه هزار نفر کارت هوشمند صادر خواهد شد و افرادی که زودتر برای کارت هوشمند ثبت نام کنند، برای آنها اولویت‌هایی در نظر گرفته شده است که سهمیه بلیت بازی‌های بعدی(دوم و سوم) تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی از جمله این اولویت‌ها خواهد بود.

مسئول سامانه بلیت فروشی لیگ جهانی در ادامه افزود: امسال بلیت فروشی حضوری نداریم و برای راحتی مردم برنامه فروش بلیت‌های بازی‌های ایران در لیگ جهانی که در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار می‌شود، امشب در سایت فدراسیون والیبال منتشر خواهد شد.

وی داشتن کارت هوشمند و یا کارت ملی برای ورود به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران در هنگام مسابقات تیم ملی والیبال الزامی دانست و گفت: این کار برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی است و تنها افرادی که دارای کارت هوشمند و یا کارت ملی هستند اجازه ورود به سالن را خواهند داشت.

افجه‌ای در پایان از علاقمندانی که موفق به تهیه بلیت نشدند، خواست به هیچ عنوان به سالن نیایند زیرا ظرفیت سالن محدود است و تمامی بلیت‌ها از طریق اینترنت به فروش می‌رسد و امکان حضور افراد بدون بلیت در سالن وجود ندارد.

تیم ملی والیبال امروز جمعه و فردا شنبه دو بازی خود در برابر تیم ملی برزیل را در این کشور انجام خواهد داد و سپس به تهران باز خواهد گشت تا در شش بازی متوالی میزبان تیم‌های برزیل، ایتالیا و لهستان باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا فایضی
2بلیط
البرز
با یک کارت هوشمند چند بلیت میتوان تهیه کرد؟
علی رضا ادیم
4 بلیت میخام برای بازی ایران برزیل روز یکشنبه
فروش بلیت بازی ایران و لهستان را بگید از کجا تهیه کنیم.
محمد
هر چه تلاش کردم نتونستم بلیت تهیه کنم برای بازی ایران و لهستان فردا میشه راهنمایی کنید