سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
۵
سنگ تمام استقلالی ها برای کاپیتان پرسپولیس

نوروزی قلبهای آبی و قرمز را به هم پیوند داد

دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 448411
به دور از رنگها با چشمان اشکبار در مراسم تشییع آن مرحوم حضور داشتند ، رحمتی با چشمانی گریان علی کریمی را در آغوش گرفته بود و بسیاری از بازیکنان فعلی و پیشکسوت استقلال به همراه پرسپولیسی ها غمگین بودند تا جایی که تیم استقلال دو روز تمرینات خود را بخاطر احترام به مرحوم نوروزی تعطیل کردند .
نوروزی قلبهای آبی و قرمز را به هم پیوند داد
 گروه ورزش جهان نيوز ـ مسعود پاشنا:  خبر درگذشت هادی نوروزی  واقعا  غیرمنتظره  بود، خبری که پذیرش صحت آن سخت بود . اما این خبر متاسفانه واقعیت داشت و واکنش های مختلفی را به دنبال داشته است. 

خبر فوت هادی نوروزی به قدری تاسف‌آور و تلخ بود که تمامی اهالی فوتبال، قرمز و آبی و سایر تیمها از آن به عنوان ضایعه بزرگ و تلخ یاد کرده‌اند.
 
نکته جالبی که در مراسم بازیکن فقید نوروزی رخ داد به غیر از پرسپولیسی ها که خود عزادار بودند ، مسئولان ، بازیکنان و هواداران استقلال رقیب سنتی قرمزها حضور پررنگی در این مراسم داشتند و کاملا از این اتفاق متاثر بودند و به دور از رنگها با چشمان اشکبار در مراسم تشییع آن مرحوم حضور داشتند ، رحمتی با چشمانی گریان علی کریمی را در آغوش گرفته بود و بسیاری از بازیکنان فعلی و پیشکسوت استقلال به همراه پرسپولیسی ها غمگین بودند تا جایی که تیم استقلال دو روز تمرینات خود را بخاطر احترام به مرحوم نوروزی تعطیل کردند .
 
بنگر رابطه بسیار خوبی با مرحوم هادی نوروزی داشت و بعد از درگذشت او، بنگر یکی از بازیکنانی بود که بیشتر از همه شوکه شد.
 
شاید خود پرسپولیسی‌ها هم فکر نمی‌کردند که استقلالی‌ها به این اندازه با آن‌ها همدردی کنند. محسن بنگر در مصاحبه‌ای گفت: «جلوی معرفت استقلالی‌ها کم آوردیم. دیگر کوچک‌ترین کری با آبی‌ها ندارم، تازه فهمیدم فوتبال خیلی بی ارزش است.
 
یکی از بازیکنان استقلال هم اظهار کرد:  ازمرگ کاپیتان رقیب خیلی ناراحت شدم، بیایید تصمیم بگیریم ازاین به بعد حرفه ای و انسانی از تیممان حمایت کنیم و احترام همدیگرو تو هر شرایطی نگه داریم.این اتفاق به همه ما درس بزرگی داد و امیدوارم این احساسات زیبا زودگذر نباشد.
 
آری واقعیت همین است دنیا خیلی کوچک تر از آن است که فکرش را هم بکنیم ، جز پروردگار بزرگ هیچ کس از آینده اش خبر ندارد ، شاید این اتفاق برای هر بازیکنی رخ بدهد .
 
البته ناگفته نماند که در مراسم درگذشت مرحوم ناصر حجازی هم پرسپولیسی‌ها سنگ تمام گذاشته بودند و حضور گسترده ای در مراسم اسطوره فقید آبی ها داشتند. 
 
به قول استاد فقید پرویز دهداری میدان مسابقه تنها محیطی برای رقابت سالم است و اخلاق باید سرلوحه کار هر ورزشکار باشد. 
 
به هر حال همان گونه که همه می دانیم ورزش فوتبال پرطرفدارترین ورزش در ایران است و هواداران پرشماری دارد،  عده ای شعار ورزش قهرمانی را برترین، بهترین، سریعترین و چابکترین و .. ذکر کرده اند. ورزش قهرمانی بخشی از منظومه کلان تری است که جهان ما را در بر گرفته است اما اخلاق ورزش بخش اصلی در ورزش محسوب می شود.
 
به هر روی امیدواریم با رفتن مرحوم نوروزی ورزشکاران عبرت بگیرند که عمر آدمی به مویی بند است پس بهتر آن است که با اخلاق نیکو عمر جاودانه داشته باشند و مانند مرحوم تختی پس از سالها بعد از مرگ همواره مورد احترام همه باشند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمدی
روحش شاد. خدا از سر تقصیراتش بگذره و مورد رحمت قرار بده.
این بازیکن با وجود اینکه توی یکی از پرحاشیه ترین باشگاههای ایران بازی می کرد ولی هیچ وقت حاشیه نداشت و با اخلاق بود
محمد
از طرف استقلالیها تسلیت میگم به خانواده محترم ایشان و تمامی جامعه فوتبال چه استقلالی و چه پرسپولیس
مهدی ازپیشوا
ادم اگه تو این دوروز دنیا اخلاق رو رعایت کنه میشه مثل هادی نوروزی که قرمزوابی توغمش گریه کردن
Finland
روحش شاد
جواد
خدا صبرشون بده جوان بود با هزاران آرزو
و دو فرزند واقعا سخته