شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 418711
تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل نسف‌قارشی شکست خورد تا برای سومین سال متوالی تحت هدایت تونی اولیویرا در مرحله گروهی در آستانه حذف قرار بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تراکتورسازی در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف نسف‌قارشی ازبکستان رفت.

این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک نسف‌قارشی به اتمام رسید دیدار رفت دو تیم هم با همین نتیجه به پایان رسیده بود.

با این اوصاف و با توجه به نتیجه بازی رو در رو مقابل نسف قارشی تراکتور سازی از لیگ قهرمانان آسیا خذف شد.

نیمه اول

تراکتورسازی در این مسابقه با تغییرات زیادی در میدان حاضر شد و سرمربی این تیم به لوسیانو ادینهو، آندرانیک تیموریان، فرید کریمی و محمد ایرانپوریان به خاطر بازی‌های تراکتورسازی در لیگ برتر استراحت داده بود.

شاگردان تونی اولیویرا بازی را بسیار خوب آغاز کردند و چند حمله روی دروازه حریف تدارک دیدند.

دقیقه ۱۵ ضربه مهرداد بایرامی به تیر دروازه خورد تا جدی‌ترین موقعیت بازی تا این دقیقه اتفاق بیفتد.

دقیقه ۱۵ شوت سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به پای یکی از بازیکنان حریف برخورد که و سپس به تیر خورد.

دقیقه ۲۱ کرنر ارسالی حبیب گردانی با ضربه سر میرهانی هاشمی همراه شد که این توپ بازهم به تیر دروازه نسف‌قارش اصابت کرد.

نیمه دوم

تراکتورسازی در شروع نیمه دوم هم بازی را با حملات زیادی آغاز کرد.

گل: دقیقه ۵۱ مهدی کیانی روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله ۲۲ متری توانست گل اول تراکتورسازی را به ثمر برساند.

گل: دقیقه ۵۷ شوت اودیلسون از پشت محوطه جریمه را حامد لک به صورت ناقص دریافت کرد و آرتور روی ریباند با یک ضربه سر به راحتی گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

گل: دقیقه ۷۰ ضربه کرنر آرتور به کمک وزش باد توپ را به صورت مستقیم وارد دروازه تراکتورسازی کرد.

تراکتورسازی در ادامه حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دید اما این تیم راه به جایی نبرد تا بازی با همان گل‌ها به پایان برسد.



ترکیب: حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، شاهین ثاقبی، حبیب گردانی، مهدی کیانی، احمد کامدار (۵۹ آندرانیک تیموریان)، سعید آقایی (۶۸ فرید کریمی)، محمد پور رحمت الله (۷۸ ادینهو)، سامان نریمان‌جهان و مهرداد بایرامی در این دیدار برای تراکتورسازی به میدان رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، با این نتایج تراکتورسازی با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت. نسف‌قارشی ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. الاهلی امارات با ۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و الاهلی عربستان با ۸ امتیاز صدرنشین است.

در دیگر دیدار این گروه الاهلی عربستان و الاهلی امارات از ساعت ۲۱ به مصاف یکدیگر می‌روند. در صورت پیروزی الاهلی امارات در این بازی سقوط تراکتورسازی قطعی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *