پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سردار نقدی:

در فاجعه‌منا آمریکا و انگلیس دست‌داشته‌اند

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 448817
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن احساس می‌کند که با پیر شدن نسل فعلی ارزش‌های انقلاب ضعیف خواهد شد و رهبری فرمودند که باید کاری کنید که جریان انقلاب قوی‌تر از گذشته شود و نسل آینده و سرنوشت‌ساز برای کشور اقدام کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی بعد از ظهر امروز در مجمع سالانه سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا با اشاره به جایگاه قشر دانش‌آموز در نظام اسلامی اظهار کرد: دانش‌آموزان قشری هستند که پایه‌های آینده نظام اسلامی را تشکیل می‌دهند و دشمن برای این قشر برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای دارد چرا که تمام امیدهای خود را در مقابله با ایران اسلامی از دست داده است.
 
وی ادامه داد: ما پیشرفت‌های بزرگی در جهان کنونی داشته‌ایم و انقلاب اسلامی ایران توانست عزت از دست رفته را به جهان اسلام و مسلمین برگرداند و در حالیکه اسلام از کشورهای اسلامی در حال برچیدن شدن بود و ارزش‌ها به سخره گرفته می‌شد، جمهوری اسلامی ایران عزتمندی ارزش‌ها را به جامعه بازگرداند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امروز در روز عاشورا در قلب نیویورک جمعیت بزرگی به نام بزرگداشت روز حسین(ع) جمع می‌‌شوند،بیداری بزرگ اسلامی رخ داده و سنگرها ازدست استکبار خارج شده و در این راه قربانیان و مشقت‌های زیادی متحمل شده‌ایم و امروز نوبت دانش‌آموزان بسیجی است.
 
نقدی به دیدار اخیر رهبری با بسیجیان اشاره کرد و گفت: دشمن احساس می‌کند که با پیر شدن نسل فعلی ارزش‌های انقلاب ضعیف خواهد شد، رهبری فرمودند باید کاری کنید که جریان انقلاب قوی‌تر از گذشته شود و نسل آینده و سرنوشت‌ساز برای کشور اقدام کند.
 
باید تکلیف خود را به سرانجام برسانیم
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود:با گام‌های بزرگی که برداشته‌ایم تا 10 سال آینده آنها جایی نخواهند داشت تا ناظر بر جریان از بین رونده انقلاب باشند و البته ما باید تکلیف خود را به سرانجام برسانیم.
 
سردار نقدی تاکید کرد: امروز ما از پیروزی‌ها و رشادت‌های بزرگانی چون چمران‌ها ثمره می‌بریم و در جریان دفاع مقدس  نوجوانان بسیجی با رشادت در مسیر تعالی انقلاب گام برداشتند و در این میان خودسازی مهمترین مسئله است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امام راحل جایگاه خاصی برای بسیجیان نوجوان قائل بودند و فرمایشات منحصر به فردی در مورد بسیجیان نوجوان دارند که نشانگر اهمیت جوانان و نوجوانان است.
 
وی بر خودسازی در میان بسیجیان دانش‌آموز تاکید کرد و گفت: غایت و هدف خلقت انسان تعالی  و حرکت در مسیر کمال است و دشمن تلاش می‌کند تا این حرکت خروشان خاموش شود پس سعی می‌کند جلوی این روند را بگیرد.
 
دشمن برای خاموش کردن بیداری اسلامی دست و پا می‌زند
 
سردار نقدی به سخنرانی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: وی در مهمترین سخنان خود خواستار نگفتن شعار مرگ بر آمریکا شده و در حقیقت دشمن برای خاموش کردن این بیداری دست و پا می‌زند.
 
وی با بیان اینکه نباید دلمان را خوش به لبخند، پیام نوروزی و دست دادن رئیس جمهور آمریکا بکنیم، اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا حاضر است با دربان وزارت خارجه ایران دست دهد تا ثابت کند که مسئولان ایرانی از مواضع انقلابی خود دست کشیده‌اند.
 
سردار نقدی متذکر شد: در فاجعه منا آمریکا و انگلیس دست داشته اند و باید دست‌های پشت پرده را در هر گرفتاری و اتفاقی تشخیص دهیم چرا که امروز آمریکا و انگلستان برخی شاهزاده های سعودی را در کشورشان تربیت می‌کنند تا اگر آل‌سعود از بین رفت این شاهزاده‌های مخالف برای نابودی مسلمان فعالیت کنند.
 
وی، بیداری امروز جهان اسلام در یمن و کشورهای اسلامی را به برکت انقلاب اسلامی و اهداف عالیه آن دانست و افزود: دشمن از این موج و حرکت وحشت دارد و امروز در کشورهایی چون یمن، عراق و سوریه شعار مرگ بر آمریکا شنیده می‌شود و آنان در برابر این حرکت کم آورده‌اند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز باید فهمیده‌های نسل چهارم در جامعه حاضر باشند، این مسئله نیز محقق شده و ما امروز به قدرت بسیجیان دانش‌آموز اعتقاد داریم که می‌توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.
 
وی تاکید کرد: اگر آن روز بسیجیان نوجوان در جبهه حاضر بودند، دانش‌آموزان ما نیز می‌توانند در فضای حقیقی و مجازی کارهای بزرگی انجام دهند و باید اقداماتی مانند تربیت و ارتباط با مسجد همچنین خودسازی در اولویت توجه باشد و حلقه‌های تربیتی شکل گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *