چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

درخواست تجمع‌علیه اسیدپاشی نداشتیم

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 388012
درخواست تجمع اعتراضی به اسید پاشی نداشته ایم و هر تجمعي در استان تهران اگر بخواهد شكل بگيرد، بايد مراحل قانوني خود را طي كرده و با دريافت مجوز قانوني از وزارت كشور و يا فرمانداري اقدام به تجمع كند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سيد حسين هاشمي، ‌ استاندار تهران در واكنش به تحرك برخي مبني بر تجمع مردمي در اعتراض به حوادث ناگوار اسيدپاشي در اصفهان اظهار داشت: هر تجمعي در استان تهران بخواهد شكل بگيرد، بايد مراحل قانوني خود را طي كرده و با دريافت مجوز قانوني از وزارت كشور و يا فرمانداري باشد.

مقام عالي دولت در استان تهران گفت: براي هر حركت اجتماعي و سياسي چه از جانب تشكل هاي مردم نهاد و چه از جانب احزاب سياسي مجوز تعلق گيرد ولي بايد روال قانوني را در هر صورت مدنظر قرار داد.

استاندار تهران تصريح كرد: تا كنون هيچ درخواستي براي مجوز به فرمانداري تهران ارسال نشده و اين تجمع براي دولت موضوعيت قانوني ندارد. با اين همه ما حركات غيرانساني نظير اسيد پاشي را به شدت محكوم مي كنيم و دستگاه امنيتي و قضايي نيز تمام تلاش خود را براي برخورد جدي با اين مسئله به كار بسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *