پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۲۱
در واکنش به سؤال دانشجویان

طفره رفتن استاندار سیستان و بلوچستان از اعلام یک موضع ساده درباره ۹ دی!

پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 396914
استاندار پرحاشیه سیستان و بلوچستان که طی یک سال گذشته عملکرد وی با اعتراض علنی تشکل های دانشجویی، خانواده های شهدای این استان و حتی برخی مراجع معظم تقلید در قم قرار گرفته از اعلام یک موضع ساده درباره حماسه ۹ دی نیز طفره رفت.
طفره رفتن استاندار سیستان و بلوچستان از اعلام یک موضع ساده درباره ۹ دی!
به گزارش جهان نيوز، علی اوسط هاشمی که از مسؤولین ارشد ستاد انتخاباتی موسوی در سال ۸۸ بوده است و در کارنامه عملکرد خود سابقه فرمانداری تهران و همکاری گسترده با حزب مشارکت را دارد، طی مدت حضور بیش از یک ساله خود در سیستان و بلوچستان به عنوان استاندار، نارضایتی های زیادی را در میان اقشار مختلف مردم این استان ایجاد کرده است.

در همین حال وی شب گذشته با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره نظر و برنامه های وی درباره ۹ دی امسال از پاسخ دادن و اعلام یک موضع ساده نیز درباره این حماسه مردمی خودداری کرد.


علی اوسط هاشمی نیز که سال قبل نیز در مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی در زاهدان حاضر به شرکت نشده بود در پاسخ به سؤال دانشجویان درباره ۹ دی در جوابی قابل تامل اعلام کرد که نباید به بهانه فتنه ۸۸ مردم را از یکدیگر جدا کرد.

وی با وجود اصرار بیشتر تعداد زیادی از دانشجویان درباره اعلام موضع صریح تر درباره ۹دی بیان کرد که وقت پاسخگویی ندارد!

این در حالی است که چندی قبل عباسعلی کدخدایی از اعضای سابق شورای نگهبان و سخنگو این شورا در سال ۸۸ در برنامه شناسامه افشا کرد که علی اوسط هاشمی به همراه تعدادی از اعضای ارشد ستاد موسوی و کروبی در جلسه ای از وی درخواست ابطال انتخابات ریاست جمهوری دهم را علنا مطرح کرده اند.

گفتنی است، از زمان حضور اوسط هاشمی در سیستان و بلوچستان تعداد قابل توجهی از عناصر نزدیک به جریان فتنه و اصلاح طلبان افراطی در این استان مهم و استراتژیک به مسؤولیت های کلیدی رسیده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین ف
اونم استاندار زاهدان
خود شما هم میدانید که این دولت مثل شما اعتقادی به فتنه و این جور مسائل ندارد و طبعتا کارگزاران این دولت هم باید مثل راس دولت باشد
استاندارها را هم که وزیر کشور انتخاب نمی کنه!
...
اعتقاد به فتنه داره اما فتنهه ای که مقصرینش بیسواد، تند رو ، ....و بالاخره تازه به دوران رسیده باشند. افتادددددد؟
سیستانی
Iran, Islamic Republic of
بی تدبیری در دولت تدبیر وامبدیکی دوتا نیست ،متاسفانه انتخاب یک فرد بلند پایه با تفکرات افراطی در استان ،هزینه ها رابرای نظام بیشتر میکند ،موضوع ریگی معدوم برایتان درس عبرتی نشد؟ریگی از شکم افراط گرایی دوره سیاه اصلاح طلبی در استان متولد شد.
مههردادبابصیرت
انتخاب اعتداله نبایدتوقع داشت به طرف حق غش کند
Iran, Islamic Republic of
چشم وزارت الطلاعات روشن !!!
محسن
مگه وزارت اطلاعات صلاحیت این استاندار را تایید کرده ؟ هرچند نتاسفانه چند سالی ست که دولتها به نظرات و هشدارهای این وزارتخانه هم توجهی نمیکنه !!!!
شوور ننه بابصيرت
محسن جان ! مردم غيور سيستان وبلوچستان ، بكوريىه
چشم بدخواهان ! با شكوه تراز هميشه ، شركت ميكنند
1
واجا صلاحیت ایشون رو رد کرده، اما دوستان بدون توجه منسوب کرده اند.
روحانی مچکریم!!
بله متاسفانه این استاندار زیادی به فتنه گران ارادت داره و متاسفانه ترش اینه که ما هیچ کاری برای برکناری این آقا نمیتونیم بکنیم .
این اقا تو مسائلی که باید دخالت کنه کنار میکشه و کارش دخالت توی کارهاییه که بهش ربطی نداره
مارو از دست این..... گر نجات بدین .
حسین
حضور ایشان در آن منطقه خطرناک و خلاف امنیت ملی کشور است.
اگر اینطوره چرا دستگاه های امنیتی به این موضوع واکنشی نشان نمیدهند ؟
سید دلسوخته
.....ند و اعتقاد ما این بود که علیرغم حماسه پرشور 9 دی عده ای به ظاهر تبری جستند از خیانتشان
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
بهتره هر چه زودتر برای این آقا یه فکری برداشته شود و از استاندار بودن صرفنظر کندچون هیچ کارایی در این استان ندارد.
اعتدال چیست ؟ آن روی سکه اصلاح طلب ها
مجید
چهره فتنه گر در نزد مردم همیشه سیاه هست و خواهد بود و هرگز پاک نخواهد شد و هرگز فکر نمی کردیمبرخی از فتنه گران اینقدر موذیانه به حاکمیت برگردند متاسفم
...
پس میخواستی تو این مدت بگرده خرابی ها و مشکلات استان رو سرکشی کنه و بررسیکنه و راه کار پیدا کنه و از این دست توقعات ؟! چه توقعاتی دارین ها!!!
Iran, Islamic Republic of
بر بسیجیان با غیرت است که بر اساس وصیتنامه امام عناصر وابسته به فتنه را .. بیرون بیندازند اینمهم شهید ندادیم که امثال موسوی چی ها و خاتمی چی ها و ...
ایشان استانداری دلسوز و مردمی و کاردان است
بگذارید سیتان را بسازد
دست از سیاسی کاری بردارید و دکان تخریب را ببندید.