پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
سازمان عفو بین‌الملل:

اسرائیل «جنایتکار جنگی» است

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 435910
سازمان عفو بین‌الملل در جدیدترین گزارش خود در خصوص نقض قوانین حقوق بشری در جهان اعلام کرد که صهیونیست‌ها در جریان جنگ ۵۰ روزه اخیر علیه غزه مرتکب «جنایت جنگی» شده‌اند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه لبنانی النشره خبرداد: سازمان عفو بین الملل امروز سه شنبه جدیدترین گزارش خود درباره نقض قوانین حقوق بشری در جهان را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این سازمان آمده است که صهیونیست ها در جریان حمله به غزه و جنگ ۵۰ روزه علیه فلسطینیان ساکن این منطقه مرتکب «جنایت جنگی» شده اند.

این سازمان در بیانیه خود آورده است: جنایت تکان دهنده اسرائیل علیه فلسطینیان ساکن جنوب غزه به دنبال اسارت یک نظامی اسرائیلی در این منطقه اتفاق افتاد.

سازمان عفو بین الملل تصریح کرد: تمامی حملاتی که اسرائیل پس از اسارت نظامی خود به این منطقه صورت داد در تعارض با قوانین حقوق بشردوستانه بود.

گفتنی است، به دنبال اسارت یک نظامی صهیونیست توسط نیروهای مقاومت در جولای سال ۲۰۱۴، جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطقی در جنوب غزه را بمباران کردند که به دنبال آن ۱۳۵ غیرنظامی از جمله ۷۵ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *