جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پرسپولیسی هاباید به تعهداتشان عمل کنند

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب: 355414
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس باید به تعهدات خود در خصوص وینگادا عمل کند، گفت: هدف فدراسیون این است که به باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلی که در مورد پرونده مالیاتی وینگادا گرفتار آن شده، کمک کند.
به گزارش جهان ، هادی آیت اللهی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درخصوص آخرین وضعیت قرار داد نلو وینگادا به مهر، گفت: پیگیر عقد قرارداد با وینگادا برای هدایت تیم المپیک هستیم و در حال حاضر اقداماتی نیز در این خصوص انجام داده ایم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این خصوص اظهار داشت: ابتدا از باشگاه پرسپولیس خواستیم تا اطلاعات لازم را در خصوص قرارداد وینگادا با این باشگاه در اختیار ما قرار دهد ضمن اینکه از اداره کل مالیات استان تهران نیز درخصوص پرونده مالیاتی وینگادا استعلام گرفته ایم .

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تاکید کرد: همه هدف ما این است به باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلی که در مورد پرونده مالیاتی وینگادا گرفتار آن شده کمک کنیم و میزان مالیات وی را به مقداری که در باشگاه پرسپولیس کار کرده کاهش دهیم، پس از آن وظیفه باشگاه پرسپولیس است که طبق قراردادی که با وینگادا دارد به تعهدات خود در خصوص پرداخت مالیاتی وی کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *