پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

احمدی‌نژاد: چنین‌چیزی نه دیده و نه شنیده‌ام

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 275611
رئیس‌جمهور زیرزمینی‌ کردن خط‌آهن تهران - تبریز را اقدامی بی‌نظیر خواند و تأکید کرد: بسیاری از رکوردها ‌در اجرای این پروژه فتح شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم , محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور صبح امروز (پنجشنبه) پس از بازدید از پروژه زیرزمینی کردن 10 کیلومتر از خط آهن تهران- تبریز در مناطق شهری 17 و 18 تهران در جمع مدیران و دست‌اندرکاران اجرای این پروژه، ضمن تشکر صمیمانه از زحمات خالصانه آنها گفت: شاید زمانی که اجرای این پروژه آغاز شد، خیلی‌ها دورنمایی از تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن آن نداشتند و تصور می‌کردند این پروژه به پایان نرسد، اما امروز با همت و تلاش شما شاهد اجرای مراحل پایانی آن هستیم.
 
رییس جمهور با اشاره به اینکه بخش‌های اصلی و سخت این پروژه اجرا شده و به پایان رسیده است، افزود: دیگر بستر اصلی کار فراهم شده و اجرای بخش‌های باقیمانده این پروژه بسیار راحت‌تر از قبل است.
 
‌احمدی‌نژاد با تشکر صمیمانه از مردم ساکن در مناطق 17 و 18 تهران به خاطر همراهی آنها در اجرای این پروژه گفت: جمعی از بهترین مردم ایران در مناطق 17 و 18 تهران زندگی می‌کنند و فقط منطقه 17 تهران به تنهایی 4 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.
 
وی افزود: باید از مردم پاک، باصفا و صمیمی این مناطق نیز تشکر کنیم که در مدت اجرای این پروژه همکاری، همراهی و پشتیبانی صمیمانه‌ای از مجریان داشتند و نه تنها مانعی برای اجرای کار نبودند بلکه با دعاهای خالصانه خود بهترین پشتیبانی را نیز از مجریان انجام دادند.
 
رییس جمهور با اشاره به مشکلاتی که وجود خط آهن تهران- تبریز برای مناطق 17 و 18 تهران ایجاد کرده بود، تصریح کرد: این خط آهن فرصت بهبود، احیاء و توسعه را از این مناطق سلب و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده بود.
 
‌احمدی‌نژاد با بیان اینکه خدا را شاکرم که امروز این پروژه در حال تکمیل بوده و به واسطه آن خدمت بزرگی به مردم ارائه می‌شود، خطاب به دست‌اندرکاران اجرای آن خاطرنشان کرد: قدر این فرصت بزرگ خدمتگزاری را بدانید و خدا را به خاطر این فرصت شکرگزار باشید.
 
رییس جمهور با اشاره به ویژگی‌های فنی و مهندسی بالای این پروژه گفت: بنده خودم نشنیده و ندیده‌ام که تونلی با حدود 10 کیلومتر طول و با چنین ویژگی‌های ممتازی در یک منطقه شهری متراکم با کوهی از تاسیسات و زیرساخت‌های شهری اجرا شود، لذا اجرای این پروژه در نوع خود اقدامی بزرگ و بی‌نظیر است.
 
‌احمدی‌نژاد اضافه کرد: شما بسیاری از رکوردها را در اجرای این پروژه فتح کرده‌اید و می‌توانید رکورد زمان را نیز به دست بیاورید و این خارج از توان شما نیست، البته توجه داشته باشید که نباید کیفیت کار فدای سرعت شود.
 
رییس‌جمهور گفت: یک خط این تونل شامل یک خط رفت و برگشت برای نیازهای راه‌آهن کفایت می‌کند و لازم است سریعتر با شرکت مترو نیز هماهنگ کنید تا برای استفاده از خط دوم این تونل جهت ایجاد خطوط مترو در منطقه اقدام کنند‌ تا تحولی برای ارتقاء شرایط زندگی در این منطقه و ارائه خدمتی بالاتر به مردم فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *