پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
صداوسیما وظیفه‌اش را بشناسد

افشارزاده: موهای کرار را می‌کشند

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 409919
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به مسائل پیش آمده درباره‌ی جاسم کرار گفت که او معتقد است که در زمین بیش از اندازه اذیتش می‌کنند و از این موضوع ناراحت است اما باشگاه حتما موضوع را حل خواهد کرد.
به گزارش جهان، بهرام افشارزاده در حاشیه‌ی نشست همایش هم اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مسائل انضباطی به وجود آمده درباره جاسم کرار و همچنین صحبت‌هایی که اخیرا علیه فدراسیون فوتبال ایران انجام داده است، اظهار کرد: در خصوص مسایلی که درباره جاسم کرار مطرح می‌شود یک مقدار بزرگنمایی صورت گرفت. با توجه به عدم آشنایی او با زبان فارسی و این که در زمان مصاحبه مترجمش به همراه او نبوده است مشکلاتی در این زمینه به وجود آمد و از صحبت‌های او سوء برداشت شد. هر چند ما اطلاعیه‌ای را در باشگاه صادر کرده‌ایم که خود کرار آن را برای مترجمش دیکته کرد.

وی در این خصوص ادامه داد: به هر حال عصبانیت کرار برای ما از پیش روشن بود اما در زمین مسابقه او را اذیت می‌کنند و خطاهای متعددی بر روی او انجام می‌دهند و موی او را می‌کشند و این باعث می‌شود که او از کوره در برود. من فکر می‌کنم که حریفان ما نقطه ضعف او را پیدا کرده‌اند. کرار در صحبت‌هایی که با من داشت از کمردرد و درد پا گلایه می‌کرد و می گفت به خاطر خطاهای متعددی که بر رویش صورت می‌گیرد نمی‌تواند به خوبی تمرین کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌هایش، تصریح کرد: به هر حال داور مسابقه حق دارد که به بازیکن کارت نشان دهد و فغانی نیز از داوران خوب فوتبال ماست، ولی این عصبانیت‌ها برای همه است. هر کسی ممکن است زمانی عصبانی شود و صحبت‌هایی را کند که بعد از آن پشیمان شود.

وی با اشاره به صحبت‌های بازیکن عراقی تیمش مبنی بر این که دیگر به ایران بر نمی‌گردد، خاطر نشان کرد: او مهلت پاسپورتش به اتمام رسیده است و به من گفت که به محض این که پاسپورتش را تمدید کند به ایران باز خواهد گشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به حکم کمیته‌ انضباطی و افزایش محرومیت جاسم کرار از دو جلسه به سه جلسه محرومیت، افزود: هر فرجام خواهی و تجدید نظری که صورت می‌گیرد حکم محرومیت را کاهش می‌دهد یا همان حکم قبلی باقی می‌ماند اما هیچ وقت محرومیت افزایش پیدا نمی‌کند. ما خودمان پیش از کمیته‌ انضباطی کرار را محروم کرده بودیم، ولی اعلام نکردیم. در هر صورت ما نمی‌خواهیم کمیته‌ انضباطی را خدای ناکرده محکوم کنیم، ولی کرار هم فارغ از هر ملیتی دارد در کشور ما کار می‌کند و برای فوتبال ما زحمت می کشد و نباید با او چنین برخوردهایی شود.

افشارزاده با بیان این که از رسانه‌ها خواهشمندم که اجازه دهند تا خودمان مساله کرار را حل کنیم، اظهار کرد: ما هم دلمان برای فوتبال کشور می‌سوزد و همان طور که تا به حال به نحو مطلوب توانسته‌ایم حواشی را مدیریت کنیم این مشکل را نیز حل خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره وضعیت اسپانسرینگ باشگاه و فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی نیز، تاکید کرد: متاسفانه اسپانسرینگ قبلی نسبت به وظایف خود آگاهی نداشت و درک نمی کرد که برای چه باشگاه بزرگی حامی مالی شده است. به هر حال ما سعی می‌کنیم که هر چه سریع‌تر قرارداد جدیدی را با یک اسپانسر امضا کنیم و در این زمینه با چند حامی مالی نیز صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم. امیدوارم که بتوانیم قرارداد جدید را امضا و قرارداد پیشین را لغو کنیم تا هر چه سریع‌تر از شرایط نامتعادل خارج شویم.

مدیرعامل آبی پوشان درباره واگذاری سرخابی‌ها نیز، خاطر نشان کرد: به نظرم در بحث واگذاری اگر یک مقدار مباحث بازتر مطرح می‌شد و نشست‌های مختلفی از طریق صدا و سیما صورت می‌گرفت نتیجه‌ بهتری را می‌توانستیم از واگذاری بگیریم. با یک مصوبه نمی‌توان واگذاری را به نحو احسن انجام داد. باید صدا و سیما و رسانه‌ها اهدافی را که مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان و به طور کل دولت از واگذاری باشگاه‌ها مدنظر دارند به جامعه ورزشی و سرمایه‌گذارانی که تمایل به ورود به ورزش را دارند انتقال می‌دادند.

وی در این باره توضیح داد: وزارت ورزش و جوانان نیز باید افرادی را که هم از نظر مالی و هم از نظر فنی دارای شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری‌ در فوتبال هستند را به این سمت ترغیب و تشویق کنند. به نظرم نشستی که امروز (شنبه) برگزار می‌شود می‌تواند باعث حرکت به سمت توسعه مالی در ورزش و فوتبال کشور شود و کسانی که در این نشست حضور دارند و یا به نوعی در ارتباط هستند می‌توانند راغب شوند تا سرمایه‌های خود را به سمت ورزش کشور سرازیر کنند.

افشارزاده همچنین به بحث حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و گفت: البته اگر صدا و سیما حق پخش تلویزیونی را به باشگاه‌ها پرداخت کند کمک بسیاری در زمینه استقلال مالی باشگاه‌ها خواهد کرد. ما در کشورهای خارجی و در سطح اول فوتبال دنیا می بینیم که حدود ۵۰ یا ۷۰ درصد هزینه باشگاه‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی تامین می‌شود اما در ایران چنین اتفاقی را شاهد نیستیم. من از صدا و سیما تقاضا می‌کنم که در این زمینه وظایف خود را بشناسند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الان همه فهمیدند کرار بهانه ای است برای زمین زدن استقلال و قلعه نویی
کم مونده بود اسطوره اخلاق ( محرمی ) هم در مورد کرار نظربده و انتقاد کنه!!!