پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

مالیات ارزش افزوده افزایش می یابد

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 449717
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت:‌ مالیات و عوارض ابرازی فصل تابستان نسبت به بهار امسال ۲۷ درصد رشد دارد.
به گزارش جهان، علیرضا طاری‌بخش در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به عملکرد مالیات ارزش افزوده در سال جاری اظهار داشت: مالیات و عوارض ابرازی دوره تابستان سال ۹۴ نسبت به بهار سال گذشته ۲۷ درصد رشد دارد.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور افزود: این میزان در تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

وی در مورد تعداد اظهارنامه‌های ارائه شده از سوی مودیان مالیات ارزش افزوده تصریح کرد: در دوره تابستان سال جاری تعداد ۲۸۳ هزار و ۴۹۷ اظهارنامه دریافت شده که نسبت به دوره بهار امسال یک درصد رشد داشته است.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: همچنین این تعداد اظهارنامه نسبت به دوره تابستان سال قبل ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش فارس، قانون آزمایشی مالیات بر ارزش افزوده از سال ۸۷ در کشور به اجرا درآمده و سال گذشته ۵ سال اجرای آن به اتمام رسید و برای یکسال اجرای آن تمدید شد، در حال حاضر نیز قانون دائمی شدن آن توسط کمیسیون اقتصادی دولت در حال بررسی است، تا پس از تایید برای تصویب به مجلس ارسال شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *