جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱

کریم باقری سفیر سلامت شد+عکس

سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 427018
بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس از سوی وزیر بهداشت به عنوان سفیر سلامت معرفی شد.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین،  سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در جمع تعدادی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی، کریم باقری فوتبالیست اسبق تیم ملی کشورمان را بعنوان سفیر سلامت معرفی کرد.
در متن پیام وزیر بهداشت که با عنوان یا من اسمه دوا و ذکره شفاء آغاز شده آمده است: زیستن در کرانه های درد و رنج، بیدار خوابی برای روشن نگاه داشتن نور حیات، رفت و آمد مداوم در نقطه آغاز و پایان یا تولد و مرگ، داستان زندگی پیام آوران سلامت است.

آنان که حتی اگر منشور حقوق بیمار نبود؛ مونس و همدم ناله ها و رنج های همنوعان بوده و تجلی این فضیلت دینی و فرهنگی هستند که "چو عضوی بدرد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار."

نگهبانان گمنام بهداشت و سلامت جامعه، که در سخت ترین شرایط بیمار، امید به زندگی در نگاه گرم و دعا و دستان شفابخش آنان لانه کرده است؛ و آنان به صفت حیات بخشی شهره اند و مورد تکریم.

قهرمان گرامی جناب آقای کریم باقری

برخود فرض می دانم که ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های جنابعالی در میادین بین المللی که همراه پهلوانی و اخلاق مداری و یاریگری همنوعان بوده است؛ از شما برای مشارکت در توسعه بهداشت عمومی دعوت و جنابعالی را به عنوان "سفیر سلامت" معرفی نمایم.

این حکم از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم فعالان فضای مجازی و در باشگاه پیام به کریم باقری اهدا شد.

در این مراسم پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر رییس جمهوری، محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، محمدتقی روغنی ها مدیرعامل موسسه مطبوعاتی ایران، حمید زارع نژاد مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران رسانه ها و سایت های خبری حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
گل گل گل همجا گل با این دو همه جا گلستان می شود دمتان گرم نابغه اید بر عکس بقیه دوستانتان