پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

برنامه بازماندگان ریگی برای ایجاد ناامنی

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 397319
گروهک تروریستی جیش النصر برنامه های جدیدی در سر دارد و شنیده می شود همزمان با ایام سوگواری پایان ماه صفر، قصد دارند با انجام عملیات خرابکارانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.
به گزارش جهان به نقل از راه دانا، در طول سال های اخیر اعضای خاندان ریگی اقدامات مخرب بسیاری بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورمان در شرق ایران انجام دادند که پس از دستگیری بزرگترین تروریست این گروهک به نام عبدالمالک ریگی، تا مدت ها فضای آرامی بر منطقه سیستان و بلوچستان حاکم بود.

این روزها اما بار دیگر بازماندگان گروهک عبدالمالک به سرگردگی ستار ریگی شرارت هایی را در شرق کشور آغاز کرده اند و در طول یکی ۲ ماه گذشته در درگیری هایی که با ماموران نیروی انتظامی در این منطقه داشتند، چند تن از ماموران ناجا را به شهادت رساندند.

در همین رابطه خبر می رسد این گروهک تروریستی برنامه های جدیدی در سر دارد و شنیده می شود همزمان با ایام سوگواری پایان ماه صفر، قصد دارند با انجام عملیات خرابکارانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

گروهک جیش النصر که در شهر ماشکیل ایالت بلوچستان پاکستان مستقر است در نظر دارد در ایام سوگواری پایان ماه صفر در برخی مناطق مرزی از جمله جالق، مک سوخته و کله گان از توابع شهرستان سراوان اقدامات خرابکارانه داشته باشند.

البته تحرکات این گروهک به طور کامل توسط نیروهای امنیتی کشورمان در حال رصد شدن است و سربازان گمنام امام زمان(عج) اشراف کاملی بر تحرکات این گروهک دارند؛ همچنین تدابیر امنیتی لازم هم برای برخورد با اقدامات احتمالی این گروهک پیش بینی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *