جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

میرحسین، مجید مجیدی را ساکت کرد

پنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 56423
میرحسین، مجید مجیدی را ساکت کرد
دفاع و حمایت کارگردان نامی سینما از میرحسین موسوی در رقابت های انتخاباتی از آغازین روزهای شکست میرحسین موسوی، مجید مجیدی را در سکوتی عمیق فرو برده است. 

به گزارش جهان، مجیدی که با حضور در کنار میرحسین موسوی و صدور بیانیه و نوشتار های انتخاباتی باتمام قامت از موسوی دفاع کرده بود پس از شکست میرحسین موسوی و دامن زدن اصلاح طلبان به ناآرامی های اخیر که موجب کشته و زخمی شدن بسیاری از هم وطنان گردید با شوک عظیمی مواجه شده و به همین خاطر تمامی ارتباطات خود با دنیای بیرون را قطع کرده و در عزلتی ناگهانی فرورفته است. 

بر اساس این گزارش، حمایت مجیدی از میرحسین که عمدتا به دلیل سابقه رفاقت طولانی وی با موسوی بود هر چند با آب و تاب فراوانی پیگیری می شد اما کارگردان نام آشنای سینمای ایران هم چنان بر برخی ازمواضع خود پافشاری کرده و حقیقت را فدای مصلحت نمی کرد. به طوری که علی رغم اصرار میرحسین و مشاورانش، مجیدی از گنجاندن صدا و تصویر سید محمد خاتمی و زهرا رهنورد در فیلم تبلیغاتی اش خودداری کرد. هر چند این اتفاق در فیلم دوم میرحسین موسوی رخ داد. 

اما با این حال مجیدی که از وقوع فجایع پدید آمده در خیابان های تهران و شهرهای مختلف به شدت ناراضی است از چند روز قبل هیچ تلفن و پیغامی را جواب نداده و عملا به تمامی دوستان و نزدیکانش قطع ارتباط کرده است. 

گفتنی است که موضع گیری له یا علیه ستاره های هنر و ورزش کشور از سیاست مداران، تبدیل به معضلی شده است که به دلیل شتابزدگی و نسنجیده بوده همواره در روزهای پس از رقابت های انتخاباتی، مردم را در جدال میان محبوبیت هنرمندان و ورزشکاران محبوب خود و یا نفرت و کینه توزی نسبت به آنان نگاه می دارد. 

به همین علت به نظر می رسد عملکرد برخی هنرمندان و ستاره های هنری کشور مانند ابراهیم حاتمی کیا که با ترفندهای مختلف از موضع گیری و شفاف سازی دیدگاه های خود نسبت به هر جریان و طیفی طفره می روند سبب شده تا جایگاه آنان برای همیشه درمیان مردم ثابت نگه داشته و دچار تزلزل نشود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *