پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۱۰ کشور جهان پروازها به تل آویو را لغو کردند

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 371830
نگرانی‌های امنیتی مربوط به شلیک موشکهای مقاومت به تل آویو موجب شده تا ۱۵ شرکت هواپیمایی از ۱۰ کشور جهان پروازهای خود به فرودگاه بن گوریون را لغو کنند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از ایتارتاس؛ روز گذشته بیش از ۷۰ فروند موشک و راکت از سوی نوار غزه به سرزمین های اشغالی فلسطین از جمله تل آویو شلیک شده است.

بر اساس این گزارش تاکنون ۱۵ شرکت هواپیمایی از ۱۰ کشور جهان تصمیم گرفته اند تا به علت نگرانی های امنیتی پروازهای خود به تل آویو را لغو کنند. آژانس امنیت هوایی اروپا به کلیه شرکتهای هواپیمایی اروپا نسبت به پرواز به تل آویو هشدار داده و خواستار لغو کلیه پروازها به سوی این شهر تا اطلاع بعدی شده است.

آژانس امینت هوایی اروپا قصد دارد بیانیه رسمی را در این خصوص منتشر کند. در عین حال وزارت حمل و نقل اسرائیل با ارزیابی وضعیت موجود سرزمین های اشغالی از سوی شرکتهای هواپیمایی موافق نیست. وزارت حمل و نقل اسرائیل اعلام کرده است که فرودگاه بن گوریون برای پرواز کلیه هواپیماهای غیر نظامی کاملا امن است.

این در شرایطی است که موشکهای مقاومت تا ۱/۵ کیلومتری فرودگاه بن گوریون رسیده است. ارتش رژیم صهیونیستی از ۸ جولای تاکنون تجاوز همه جانبه ای را برای اشغال نوار غزه آغاز کرده است. در این مدت حماس نیز بیش از ۲۱۰۰ فروند موشک و راکت به سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *