جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تعليق قرارداد بازيكنان ۳ باشگاه و افشاي نام ۴ متخلف نقل‌وانتقالات فوتبال

چهارشنبه ۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 173731
رئيس كميته نظارت بازرسي و ارزشيابي سازمان ليگ با اعلام نام ۴ متخلف فصل و انتقالات از عدم ثبت قرارداد مربيان و بازيكنان ۳ باشگاه فوتبال خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،حجت‌الاسلام عليرضا عليپور عنوان كرد: مهدي غفاري كه يكي از مديربرنامه‌هاي رسمي فيفا است

به دليل اينكه امتياز فعاليتش را به افراد فاقد مجوز كار و ناشناخته اعطا كرده و شرايط لازم را براي برخي مانند حميد محسني فراهم آورده و با تعداد زيادي از بازيكنان و مربيان كه بيش از حد معمول است قرارداد همكاري امضا كرده، فعاليتش تا اطلاع ثانوي تعليق مي‌شود. غفاري با بيش از ۲۰۰ بازيكن قرارداد امضا كرده است.

رئيس كميته نظارت و ارزشيابي افزود: به دليل آنچه كه به آن اشاره كردم و به دليل اينكه غفاري شرايط را براي ورود افراد غيرمجاز (حميد محسني) به بازار نقل و انتقال بازيكنان فراهم كرده و اين دو با برخي از مربيان و بازيكنان خاص همكاري دارند و به دليل عدم انجام تعهدات و وظايف محوله و عدم شفافيت اين دو نفر، قراردادهايي كه بين بازيكنان و مربيان با مهدي غفاري در فصل نقل و انتقالات جاري امضا شده فاقد اعتبار است و غفاري تا اطلاع ثانوي حق فعاليت در هيچ رده‌اي را ندارد تا ابهامات پيرامون فعاليت‌هاي وي بررسي و تعيين تكليف شود.

عليپور خاطرنشان كرد: به طور رسمي اعلام مي‌كنيم كه همكاري كليه باشگاه‌ها در ليگ برتر، دسته يك و دسته دو با غفاري و محسني تخلف محسوب مي‌شود و به همين دليل قرارداد بازيكنان و مربيان تيم‌هاي پيكان قزوين، پاس همدان و شاهين بوشهر تا رسيدگي نهايي تعليق مي‌شود تا اينكه وضعيت بازيكنان و مربيان اين تيم‌ها با مراجعه به سازمان ليگ و پر كردن فرم اظهارنامه بررسي شود.

وي در ادامه در مورد حضور افراد بدون مجوز در بازار نقل و انتقال بازيكنان و مربيان هشدار داد و گفت: افشين عبداللهيان و مهدي خرمي، به دليل نداشتن مجوز فعاليت در حوزه نقل و انتقال بازيكنان و مربيان (مدير برنامه رسمي يا امتياز آژانس نقل و انتقال بازيكن) حق امضاي قرارداد با بازيكنان و مربيان را ندارند و بازيكنان و مربياني كه با راهنمايي اين دو نفر به باشگاهي بروند و قرارداد داخلي و يا رسمي امضا كنند، قرارداد آنها در فصل نقل و انتقالات اعتبار ندارد و از ثبت اين قراردادها جلوگيري به عمل خواهد آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *