سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
فروزنده خطاب به مسئولان؛

باید پاسخ دندان‌شکنی به کامرون می‌دادند

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 383134
قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: توقع داشتیم رئیس جمهور و مسئولان دولت بویژه مسئولان وزارت امور خارجه جواب دندان‌شکنی به رفتار نخست وزیر انگلیس نشان دهند.
باید پاسخ دندان‌شکنی به کامرون می‌دادند
به گزارش جهان، لطف الله فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص مواضع حزب متبوعش درباره رفتار نخست وزیر انگیس اظهار داشت: انگلیس کشوری استعمارگر است و در صحنه سیاسی کشور به روباه مکار تعبیر می‌شود.

وی ادامه داد: ما توقع داشتیم که رئیس جمهور و مسئولان دولت بویژه مسئولان وزارت امور خارجه جواب دندان‌شکنی به رفتار نخست وزیر انگلیس نشان دهند چرا که آنها دشمنی و خباثت خود را نشان داده‌اند و معلوم شده است که ملت بزرگ ایران مصمم است بر مواضع خود تأکید و روحیه ضد استکباری خود را حفظ کند.

قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: جمعیت ایثارگران رفتار نخست وزیر انگلیس را محکوم می‌کند.

فروزنده در خصوص مباحث هسته‌ای یادآور شد: ما باید غنی سازی را به صورت جدی دنبال کنیم؛ همچنین باید تحقیق و توسعه را در این حوزه ادامه داده و برای توسعه علمی از ظرفیت کشور استفاده کنیم.

وی درباره دغدغه جمعیت ایثارگران در مورد فضای مجازی افزود: مسئولان وزارت ارشاد و ارتباطات به فضای مجازی توجهی ندارند و اگر بدون تأمین زیرساخت‌ها شبکه‌های اجتماعی را مدیریت کنند، معضلات فرهنگی جدی ایجاد می‌شود.

قائم مقام جمعیت ایثارگران در مورد مسائل اقتصادی اظهار داشت: اینکه مسئولان آمار و ارقام بدهند ولی آثار آن در زندگی مردم مملموس نباشد، قابل قبول نیست؛ باید تولید و قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند و زمینه اشتغال فراهم شود.

وی با بیان اینکه در شاخص‌هایی مانند اشتغال و قدرت خرید مردم اتفاقی نیفتاده است، خاطرنشان کرد: بانک مرکزی با چه مبنایی رشد اقتصادی را ۴/۶ اعلام کرده است؟ راه نجات کشور اقتصاد مقاومتی و توجه به توانمندی داخلی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *