پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اظهارات سیاسی بعد از استعفا

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب: 418234
مدیرعامل مستعفی پرسپولیس گفت: در زمان من مشکلات بیش از حد بود به همین دلیل آنچه شایسته تیم بود انجام نشد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،  حمیدرضا سیاسی با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای بود که می‌خواستم استعفا بدهم و این کار را انجام دهم در مورد پول‌های هزینه شده در پرسپولیس گفت: در این جلسه صحبتی در این خصوص نشد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد با خادم به توافق رسیده گفت: این موضوع به خادم ارتباطی ندارد بلکه به باشگاه ارتباط دارد که در زمان فروش باید آن را در نظر بگیرند.

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است از پرسپولیس برود گفت: هر آمدنی رفتنی دارد!

وی همچنین در مورد اینکه آیا برنامه‌های او در پرسپولیس ناکام نخواهد ماند،‌گفت: بالاخره شرایط به گونه‌ای است که شاید حساسیت‌هایی باشد و من ترجیح دادم استعفا بدهم البته این استعفا باید مورد بررسی مجمع قرار بگیردو تا آن زمان من هستم.

سیاسی گفت: چند روز دیگر می‌رویم برای تشکیل هیأت مدیره و هر تصمیمی گرفته شود برای من قابل احترام است. البته قرار شد هر زمان که پرسپولیس دچار مشکل مالی شد کمک کنم که من هم به این تعهدم عمل کردم.

وی با تکذیب دوباره حضورش در مزایده در مورد مدیرعاملی‌اش گفت: فردا در پشت میز خودم قرار می‌گیرم و شرایط را بررسی خواهم کرد.

سیاسی در مورد حضور نژادفلاح در پرسپولیس یادآور شد: او نیز زحمت کشید و به خاطر زحماتش از وی تشکر می‌کنم. در نبود من نژادفلاح اختیاراتی داشت که فردا قرار است به باشگاه بروم و به عنوان مدیرعامل فعلا کارم را آغاز کنم.

وی تاکید کرد: تا این لحظه نژادفلاح قائم مقام باشگاه است.و سعی می‌کنم اختیاراتی که تا قبل از این داشته است را همچنان برای او حفظ کنم تا به فعالیتش ادامه دهد.

مدیرعامل مستعفی پرسپولیس در مورد اینکه نژادفلاح گفته بود قائم‌مقام سیاسی نیست اظهار داشت: هنوز او را ندیدم و ابتدا باید با هم صحبت کنم. معمولا مطالبی که خبرنگاران می‌گویند آنطور نیست که از زبان ما خارج می‌شود.

وی در مورد پول‌هایی که هدایتی در این مدت هزینه کرده است،‌گفت: از همه آنها که کمک کردند تشکر می‌کنم و حتما باید همه این مبالغ در واگذاری باشگاه لحاظ شود.

سیاسی در خصوص اینکه در زمان بازداشتش برانکو به جای درخشان سرمربی پرسپولیس شد، گفت: چون نبودم نباید در این مورد اظهار نظر کنم که البته اظهار نظر من تاثیری هم ندارد. این تصمیم مدیرانی بود که در آن مدت می‌توانستند چنین تصمیمی را بگیرند. در حال حاضر باید شرایط را بررسی کنم و خودم را با آن شرایط وفق بدهم.

وی درباره اینکه در صورت عدم موافقت با استعفای وی دوباره شاهد تغییرات در کادر فنی خواهیم بود، گفت: نمی‌دانم تغییرات در این پست که اتفاقا پست حساسی هم هست باید با حضور کارشناسان و پیشکسوتان انجام شود و نظر من به تنهایی کفایت نمی‌کند.الان آنطور که متوجه شدم کمیته فنی مجددا در غیبت من فعال شده بود و آنها باید نظر بدهند. در مجموع تغییرات کادر فنی یک موضوع کارشناسی است و خودم همیشه به کمیته فنی اعتقاد داشتم.

سیاسی افزود: در زمان من مشکلات بیش از حد بود به همین دلیل آنچه شایسته تیم بود انجام نشد. من نیز سعی می‌کنم کمیته فنی را در این مدت فعال‌تر کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمان مشخص می‌شود در پرسپولیس ماندنی است یا خیر، گفت: در حال حاضر هیأت مدیره باید به وظیفه خود عمل کند در خصوص شرایطی که وجود دارد نیز با توجه به اینکه قرار هم نیست تا پایان فصل معجزه‌ای صورت بگیرد احتمالا چند روزی را در خدمت باشم تا مدیرعامل جدید انتخاب شود.

سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت ادامه مدیریت در پرسپولیس دوباره با شرکت بهنام‌پیشرو همکاری خواهد کرد یا نه،‌گفت: اصلا نمی‌دانم وضعیت این شرکت چطور است.

وی در پایان در مورد اینکه آیا باز هم برای پرسپولیس هزینه خواهد کرد یا نه،‌گفت: فعلا برای همین منظور در خدمت پرسپولیس هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *