جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
بازیکنان پرسپولیس به احترام این تیم خبردار بایستند

اظهارات درخشان پس از برد مقابل پیکان

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 388931
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن محکوم کردن حرکت پیام صادقیان گفت: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و به احترام این تیم خبردار بایستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس حمید درخشان در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: بازی بدی نبود هرچند ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و من اصلا راضی نبودم. واضح است که بعد از بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای سنگین مقابل راه‌آهن شاداب بازی نکنیم و در نیمه دوم بچه‌ها خوب بازی کردند و یک بازی شناور را شاهد بودیم.

وی افزود: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم ولی با توجه به بی‌دقتی داور دو پنالتی پرسپولیس نادیده گرفته شد اما در مجموع از بچه‌ها تشکر می‌کنم که بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

درخشان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اعتراض صادقیان به تویض و اینکه تا کی قرار است بازیکنان پرسپولیس اینگونه رفتار کنند و زمانی در این تیم بزرگانی بازی می‌کردند که لرزه بر نام حریف می‌انداخت گفت: این بازیکنان باید درک کنند که در چه تیمی بازی می‌کنند و شاید هنوز به آن درک قطعی نرسیده‌اند. من به این دوستان می‌گویم که پرسپولیس بزرگ است و باید از آن اطاعت کنند. چه بازیکن تعویضی چه بازیکن نیمکت‌نشین باید تابع تصمیمات باشند و احترام به این تیم و مردمش از نان شب واجب‌تر است. امیدوارم روزی برسد که بازیکنان پرسپولیس خبردار به احترام این تیم بایستند اما من تا نیم‌فصل خیلی از مسائل را تحمل می‌کنم و امیدوارم که دیگر این موضوع تکرار نشود.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه صادقیان به او چه گفت تاکید کرد: حرف خاصی به من نزد ولی امیدوارم نوع رفتارش طوری باشد که تماشاگر احساس نارضایتی نکند. فوتبال به این شکل است که بازیکن یک روز آماده است و یک روز نیست. من هم همه را دوست دارم اما بازیکن باید حرفه‌ای رفتار کند.

وی با تاکید بر اینکه در دقیقه ۸۶ صادقیان نیمکت را ترک کرده، گفت: من این صحنه را ندیدم اما حتما او سردش بوده و به همین خاطر به رختکن رفته است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قرار است مربی آلمانی به این تیم اضافه شود یا خیر گفت: اصلا چنین مسئله‌ای نیست و آنقدر مشکل داریم که به این مسائل کذب توجهی نمی‌کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه پرسپولیس کی به شرایط آرمانی می‌رسد گفت: ما دو بازی خانگی داریم و از روزی که آمدم تلاش کردم که هفته به هفته بهتر شویم. امیدوارم مصدومان ما برگردند و تیم بهتری داشته باشیم و روان‌تر بازی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *