سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

ریزش بهمن، جان اسکی باز را گرفت

يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 405030
اسکی باز حادثه دیده در پیست اسکی دربند سر که بر اثر وقوع بهمن به همراه دو تن دیگر گرفتار بهمن شده بود، جان خود را از دست داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، پس از خارج شدن سه اسکی باز از مسیر اصلی و استاندارد پیست اسکی دربندسر و سقوط بهمن، علی موسوی یکی از اسکی بازان حادثه دیده جان خود را از دست داد.

در این حادثه که صبح روز شنبه یازدهم بهمن‌ماه در پیست اسکی دربندسر رخ داد، سه اسکی بازی که در شرایط آب و هوایی نامناسب به اسکی می‌پرداختند، به دلیل بی‌احتیاطی از مسیر اصلی و استاندارد پیست خارج شده و سبب بوجود آوردن بهمن شدند.

پس از ریزش بهمن، دو نفر از این اسکی بازان زیر برف مدفون شدند که با اقدام فوری نیروهای امدادی و اعضای تیم‌های ملی اسکی حاضر در محل پیست و کمک رسانی به یکی از اسکی بازان از زیر بهمن خارج شد.

اما حدود سه ساعت بعد (حدود ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه شنبه) یکی از اسکی بازان خبر از مدفون شدن همراه خود زیر بهمن داد و نیروهای امدادی بلافصله به نجات آخرین اسکی باز شتافتند. متاسفانه به دلیل اطلاع رسانی دیرهنگام اسکی باز نجات یافته، اسکی باز سوم پس از چند ساعت جان خود را از دست داد.

نیروهای امدادی حاضر در محل اعلام کرده‌اند، در صورت اطلاع رسانی زودتر از مدفون شدن این اسکی باز در زیر بهمن، شانس بسیاری برای زنده ماندن نفر آخر وجود داشت.

نکته قابل توجه تمرین اسکی بازان ملی پوش در پیست اسکی دربندسر در هنگام رخ دادن حادثه بود که بلافاصله به نجات اسکی بازان حادثه دیده شتافتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
چرا دروغ