جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۴

بازگشت‌پیکرشهیدروحانی‌مدافع‌حرم+تصاویر

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 435631
پیکر روحانی شهید حجت‌الاسلام موسوی ناجی که ۲۸ تیرماه در نزدیکی قریة المزرعه به شهادت رسید؛ شامگاه روز یکشنبه به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، پیکر مطهر روحانی شهید حجت‌الاسلام «سیدمحمد موسوی‌ناجی» از مدافعان حریم اهل‌بیت(ع) پس از انتقال به قم، شامگاه روز یکشنبه چهارم مردادماه به آغوش خانواده بازگشت.

مراسم استقبال از پیکر این شهید والامقام با برپایی مجلس عزادارای حضرت سیدالشهدا(ع) و حضور پر شور مردم در خیابان شهید کلهری قم همراه بود.

پدر شهید موسوی‌ناجی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار «ابنا» اظهار داشت: سیدمحمد سه مرتبه از سوی جامعة المصطفی به عنوان مبلّغ به جبهه‌های نبرد عراق اعزام شد و در این ماموریت تبلیغی با سپاه بدر عراق همکاری می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید موسوی‌ناجی در سه مرتبه اعزام به عراق به ترتیب در "سامراء"، "العلم" و "بیجی" مشغول کار تبلیغی بود؛ خاطرنشان ساخت: ایشان ۱۲ سال عضو فعال بسیج بود و با روحیه بسیجی وارد میادین جنگ علیه باطل شد.

پدر این شهید مدافع حرم به آخرین دیدار خود با ایشان اشاره کرد و گفت: سید محمد ۱۵ رمضان به قم آمد و در ۲۵ همان ماه مبارک راهی "قریة المزرعة" حدفاصل بیجی و تکریت شد. فرصت کمی بود، اگر می‌دانستم دیداری در کار نیست، حتماً بیشتر او را در آغوش می‌گرفتم.

وی در توضیح جزئیات شهادت شهید موسوی‌ناجی اظهار داشت: داعشی‌ها به قریة المزرعة نفوذ کرده بودند و سیدمحمد در خودرویی حوالی این منطقه در رفت و آمد بود. سرانجام دوم شوال (۲۸ تیرماه) از سوی این گروه تروریستی محاصره می‌شود و تیراندازها خودروی حامل وی را به رگبار می‌بندد.

پدر شهید موسوی‌ناجی اضافه کرد: در همان حین، خودرو به یک «مین» برخورد کرده و سیدمحمد به مقام رفیع شهادت نایل می‌آید.

گفتنی است، مراسم وداع با این شهید مدافع حرم روز سه‌شنبه ششم مردادماه در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار و سپس پیکر ایشان برای طواف به سوی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع می‌گردد.











 
https://jahannews.com/vdcjtiexvuqetmz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtiexvuqetmz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
ان شاء الله با شهدای کربلا محشور شوند
خدایا؛ من شهادت میخواهم.
شهید در قم شبانه تشییع شده؟

شهید در قم در پرچم عزیز ایران تشییع می شوند و در مشهد در پرچمی سبز منقش به نام حضرت عباس تشییع می شوند.
محسن
شما و کسانی که لایک زدید, نمیشه توی خونه آرزوی شهادت کنید, باید مثل این بزرگوار به صحنه جهاد برید و از آوردن عذرهای گوناگون از قبیل" زن و بچه دارم...چندتا کار نیمه تموم دارم و . و. "اجتناب بورزید.
بهشت میخوایید? هزینه داره. ورودیش رو باید بپردازید.