پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

کنایه آقای رئیس به صداوسیما

دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب: 195133
عزیزمحمدی: امیدواریم سیما به سایر مشکلات جامعه نیز به اندازه تخلف اخیر فوتبال بپردازد.

به گزارش تابناک رئیس اتحادیه فوتبال گفت: رسانه‌ها در مورد بی‌انضباطی اخیری که در دیدار پرسپولیس و داماش پیش آمد، توجه زیادی به خرج دادند و امیدواریم صدا و سیما به بخش‌های دیگر جامعه نیز به همین اندازه بپردازد و مشکلات حل شود.

عزیز محمدی در نشست مجمع عمومی اتحادیه فوتبال در ابتدا یاد و خاطره سردار حسن تهرانی مقدم که بر اثر انفجار مهمات در پادگان بیدگنه به شهادت رسید را گرامی داشت.

وی گفت: سردار تهرانی از علاقمندان به فوتبال بود و در تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری نیز عضو هیئت مدیره آنها بود.

وی ادامه داد: پیش از این استادیوم‌های ما اسکوربرد و نور نداشتند اما حالا این کارها انجام شده و مشکلی در این زمینه نداریم.

عزیزمحمدی ادامه داد: بحث مالی باشگاه یک موضوع اساسی است که اگر مشکلی وجود داشته باشد نمی‌توان مجوز باشگاه حرفه‌ای را برای آنها صادر کنیم.

رئیس سازمان لیگ با درخواست از نمایندگان مجلس عنوان کرد: درخواست ما از نمایندگان این است که مصوبه‌ای را در مورد حق پخش تلویزیونی و واگذاری استادیوم‌ها به باشگاه‌ها و بحث اسپانسرها تصویب کنند تا مشکلات برطرف شود. در حال حاضر خط مقدم ما در شناساندن ایران به جهان ورزش است و آن هم نیاز به حمایت دارد.

وی در مورد مسائل فرهنگی اظهار داشت: واقعیت این است که ما باید کار فرهنگی را از پایه آغاز کنیم و مدیران و سرپرستان هم لازم است نظارت بیشتری را در این زمینه داشته باشند. ما منشور اخلاقی را برای همین موضوع یعنی برخورد با مسائل ضد فرهنگی طراحی کردیم ولی اگر باشگاه‌ها دقت بیشتری کنند، ما دیگر دخالتی نمی‌کنیم اما متاسفانه برخی توجه نمی‌کنند و ما مجبوریم که در مورد این مسائل تصمیم‌گیری کنیم.

رئیس اتحادیه فوتبال گفت: متاسفانه رسانه‌ها در مورد بی‌انضباطی اخیری که در دیدار پرسپولیس و داماش پیش آمد، توجه زیادی به خرج دادند و باعث ‌شد که نگاه‌ها عوض شود. امیدوارم صدا و سیما به بخش‌های دیگر اجتماع نیز به همین اندازه بپردازد و مشکلات حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقا جون چرا گیر دادی به صدا و سیما
خوب این بیچاره ها برنامه ی دیگه ای ندارن
از کنفرانس که بهتره