سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۶
۱

روایت فیروز آبادی ازگلایه رهبر انقلاب از مسئولان

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 275738
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان با گلایه به من گفتند: «برخی هی می گویند فرمایشات فرمایشات، این چه حرفی است؟ من دارم دستور می دهم، هیچ حرفی نمی زنم، مگر آنکه آن موضع و دستور باشد»
روایت فیروز آبادی ازگلایه رهبر انقلاب از مسئولان
به گزارش جهان به نقل از مهر، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان در درد و دلی به من گفتند: «برخی هی می گویند فرمایشات فرمایشات، این چه حرفی است؟ من دارم دستور می دهم، هیچ حرفی نمی زنم، مگر آنکه آن موضع و دستور باشد».

سردار سرلشگر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه دفاع ملی دفاع هم جانبه که عصر امروز پنجشنبه در دانشگاه عالی دفاع برگزار شد، گفت: گام های نورانی رهبر کبیر انقلاب برای تحقق دفاع همه جانبه پایه اصلی دفاع همه جانبه است.

وی در ادامه با بیان اینکه اسلام برای همه اجزاء زندگی بشر حرف و موضع دارد، تصریح کرد: بنابر این انقلاب اسلامی یعنی امام(ره) یک حمله همه جانبه به حکومت شاهنشاهی و امپرایالیسم و استکبار انجام داد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه راهبرد اول دشمن تهدید علیه ایران اسلامی است، اظهار داشت: امام (ره) و امام خامنه ای فتوای جدیدی دادند برای مردم مسلمان و کشورهای اسلامی و آن اینکه در مقابل تجاوز جهاد واجب است.

وی با اشاره به تغییر فرهنگ دفاع کلاسیک گفت: در فرهنگ عمومی و  کلاسیک دفاعی در جهان همه امکانات صرف تجهیزات نظامی می شد، ولی اکنون جنگ بعدها و جنبه های فراوانی به خود گرفته بنابراین برعکس گذشته که دفاع یک راهبرد یک جانبه بود اکنون مقوله دفاع یک راهبرد همه جانبه است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه موضع دفاع همه جانبه را امام در اواخر جنگ مطرح فرمودند، اظهار داشت: فکر نکنید وقتی جنگ تمام شد دفاع از انقلاب تمام می شود بلکه پس از جنگ هزاران جبهه دیگر علیه ما فعال شده است لذا دفاع همه جانبه برای همه باید دراولویت باشد.

فیروزآبادی با بیان اینکه رهبر عزیز می فرمایند من از زنان ایرانی خواهش می کنم که به فکر پیشرفت انقلاب و مملکت باشند، خاطر نشان کرد: برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی هرکس درهر جا و در هر موضعی به فکر استقامت و ایستادگی باشد و عاشقانه به میدان بیاید زیرا امروز بسیجی بودن به معنی آمدن درمیدان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دفاع همه جانبه باید تبدیل به گفتمان ملی شود، تصریح کرد: همه مقامات باید برای دفاع همه جانبه باهم متحد شوند و میثاق ببندند تا در مقابل تهدیدهای کشور از آن دفاع کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان با گلایه به من گفتند: «برخی هی می گویند فرمایشات فرمایشات، این چه حرفی است؟ من دارم دستور می دهم، هیچ حرفی نمی زنم، مگر آنکه آن موضع و دستور باشد» بنابراین ما نیز در ستاد کل سخنان ایشان را تبدیل به دستور و اجرا می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند مسئولی را که ریاکارانه و نسنجیده عمل می کند وباعث ناراحتی رهبری میشود.