سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

تعویض شلوار جلوی تماشاگران!+عکس

سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 189338
جودوكار جوان قزاقزستان در هنگام مسابقه با جودوكار ايراني دست به حركت غيراخلاقي زد.

به گزارش مشرق،در آخرين روز دوره دوازدهمين دوره مسابقه هاي جودو قهرماني جوانان آسيا در لبنان، جودوكار قزاقزستان كه تلاش زيادي را براي پيروزي بر رقيب ايراني خود به كار بسته بود، متوجه شد كه قسمت تحتاني شلوارش در طول مسابقه پاره شده است.

داور مسابقه كه خانمي از كره جنوبي بود از وي خواست تا زمين را ترك كرده و پس از تعويض شلوار به محل مسابقه بازگردد اما اين ورزشكار كم تجربه و بي اخلاق در مقابل چشم تمام حاضرين در ورزشگاه فواد شهاب بيروت، شلوار خود را پايين كشيد تا آن را تعويض كند.

   
اين امر با واكنش شديد ناظر بازي همراه بود و وي جودوكار فزاق را به خارج از محل مسابقه راهنمايي كرد.

اين مسابقه ها كه با شركت نمايندگان 16 كشور آسيايي به مدت دو روز در شهر بيروت پايتخت لبنان برگزار شد، يكشنبه شب با قهرماني تيم ازبكستان خاتمه يافت.

در پايان اين مسابقه ها، تيم پسران ايران با كسب 3 مدال نقره و 3برنز به مقام پنجم رسيد.

در اين پيكارها، جوانان ازبكستان مقتدرانه و با كسب 4 مدال طلا و يك برنز بر سكوي قهرماني ايستادند، تيم قزاقستان با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به مقام نايب قهرماني رسيد و تيم هاي قرقيزستان و كره جنوبي نيز به ترتيب سوم و چهارم شدند.

در روز پاياني اين پيكارها، 'رضا مخيري' در وزن منهاي 90 كيلوگرم، 'شايان نصيرپور' در وزن منهاي 100 كيلوگرم و 'ابراهيم قجر' در وزن به اضافه 100 كيلوگرم، با قبول شكست از حريفان خود در ديدار نهايي، به مدال نقره دست يافتند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا همه مریضارو شفا بده