جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳۷
۸۷
باز هم یک بام و دو هوای اصلاح طلبان؛

وقتی مرگ ۳۰۰ انسان اتفاق بزرگی نیست اما مرگ ۲ نفر نیاز به استعفا دارد!

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 339133
مردم شاهد بوده اند در جریان اتفاقاتی که در گذشته دور و نزدیک رخ داده است، همیشه گفته اند رسیدگی می کنیم اما در انتهای کار بنده نیز به عنوان یک شهروند نفهمیده‌ام که نتیجه چه شد.
به گزارش جهان، مرگ دلخراش دو شهروند تهرانی در ساختمانی در خیابان جمهوری اسلامی بر اثر آتش سوزی، بهانه ای شد تا دوباره اصلاح طلبان آن روی ماهیت خود را نشان دهند. برخورد دوگانه تندروها با موضوعات غیرسیاسی همواره محل نقد صاحبنظران به این طیف بوده است.

در حالی که طی سالیان گذشته از جمله در دوران اصلاحات سوانح و فجایع به مراتب بدتری رخ داده بود و واکنش خاصی از سوی دولت مشاهده نشد و کسی نیز استعفا نداد اما اصلاح طلبان شورا که در روز انتخاب شهردار از اکثریت اعضای شورا شکست خوردند، به بهانه حادثه خیابان جمهوری خواستار استعفای شهردار پایتخت شدند. البته مشابه این رفتار تا همین چند ماه قبل از سوی جریان انحرافی نیز مشاهد می شد.

سقوط هواپیما، حادثه قطار نیشاپور در سال 82، تصادف اخیر دو اتوبوس اسکانیا در اتوبان تهران-قم و... از جمله حوادث سنگینی بودند که نه تنها استعفایی به دنبال نداشتند بلکه حتی اندکی اذهان فعالان و رسانه های اصلاح طلب را به خود مشغول نکرد.

واکنش ها در فضای مجازی
یک بام و دو هوای اصلاح طلبان با واکنش هایی نیز در فضای مجازی مواجه شد.

در این باره امید حسینی وبلاگ نویس با قراردادن عکس زیر در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: چقدر نامردیه که جون آدمها، قربانی دعوای جناحی و عقده های سیاسی بشه. کشته شدن آدمهای بی گناه و هموطن های ما واقعا ناراحت کننده است و اگه کسی هم کم کاری کرده باید پاسخگو باشه، ولی این مسخره بازی ها چیه؟ شما از مردن آدمها ناراحت هستید؟ یه قطار تو نیشابور منفجر شد، یه روستا نابود شد، کلی آدم پودر شدند، بعد وزیرتون خم به ابرو نیاورد، حالا دنبال استعفای شهردار هستید؟ بخاطر این عکس واقعا معذرت می خوام. شیر کردم ببینم اینا غیرتی میشن و چهار تا فحش به دولت اصلاحات میدن یا نه؟


همچنین کبری آسوپار روزنامه نگار نیز در صفحه گوگل پلاس خود نوشت: احمد خرم، وزير راه خاتمي به خبرنگار شبكه يك گفت اتفاق خيلي بزرگي نبود؛ صداوسيما بزرگش كرد...
داشت در مورد پودر شدن 300 نفر انسان حرف مي زد!

اگر در شهرداري تهران و آتش نشاني زيردستش كسي در مورد كشته شدن دو زن در آتش سوزي خيابان جمهوري كم كاري كرده، بايد استعفا داده و با او برخورد شود؛ اما اگر كسي فكر مي كند روي جنازه ي اين دو زن عقده هاي قديمي اش از قاليباف و حرص شهردار شدن دكتر و شهردار نشدن محسن هاشمي را پياده كند و ما آنقدر احمق باشيم كه فكر كنيم دلش براي مردم و آن دو زن سوخته، كاملاً در اشتباه است...
مثلاً روزنامه هاي شرق و آفتاب يزد و شوراي شهري هايي كه خواستار استعفاي قاليباف شده اند؛ خوابش را ببينند...

واکنش قالیباف
محمدباقر قالیباف امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حادثه اخیر آتش سوزی در کارگاه تولیدی خیابان جمهوری، ابراز داشت: این حادثه بسیار دلخراش بود و از همان لحظات اولی که مطلع شدم، برای بنده نیز مثل همه عزیزان بسیار تلخ و غمناک بود.
 
شهردار تهران با بیان اینکه از دقایق اول تیم فنی ای را گذاشته ایم تا این موضوع را بررسی کنند، گفت: هیچ وقت نخواسته ایم اظهارنظر غیرکارشناسی انجام پذیرد و مطمئن هستم که حداکثر ظرف 15 روز آینده، نتایج این بررسی دقیق را به اطلاع مردم خواهیم رساند. البته ما این قول را به مردم می دهیم که رسیدگی این کار به صورت دقیق انجام می شود.
 
محمدباقر قالیباف ادامه داد: مردم شاهد بوده اند در جریان اتفاقاتی که در گذشته دور و نزدیک رخ داده است، همیشه گفته اند رسیدگی می کنیم اما در انتهای کار بنده نیز به عنوان یک شهروند نفهمیده‌ام که نتیجه چه شد. به عنوان مثال در حادثه برخورد دو قطار در نیشابور و همچنین فرود هواپیما در خارج از باند در اصفهان متوجه نشدیم چه کسی مقصر اعلام شد؟ در حوادث اخیر در جاده قم نیز تعداد کثیری از مردم در جریان آتش سوزی کشته شدند و مقرر شد که این حوادث به سرعت رسیدگی شود اما در آخر متوجه نشدیم که چه اتفاقی افتاد.
 
شهردار تهران تاکید کرد: من به مردم قول می دهم که نتیجه رسیدگی این حادثه ظرف 15 روز روشن شده و نتایج آن اعلام شود. همچنین اعلام نتایج نیز به گونه ای نباشد که در انتها اعلام کنند که راننده مقصر بوده است.
 
وی به رشادت‌های ماموران آتش نشانی در نجات جان شهروندان اشاره کرد و گفت: باز هم تاکید می کنم که درخصوص این حادثه نیز رسیدگی می کنیم و اگر تخلف و کوتاهی صورت گرفته باشد، حتما خاطی را معرفی می کنیم، با آن برخورد می کنیم و به مراجع قانونی ارجاع می شود، اما باید توجه داشت که هر گونه قضاوت زود هنگام در این زمینه درست نیست. چرا که در این موضوع نیز زمانی که کار کارشناسی صورت بگیرد و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد، مشاهده می شود برخی حرف هایی که در این دو، سه روزه زده شد، حرف کارشناسی نبوده و بیشتر به دنبال جریانات دیگری بوده است. ما نیز در شهرداری ثابت کرده ایم به دنبال حاشیه ها نمی رویم بلکه به دنبال کارمان می رویم.

ماجرای حادثه قطار نیشاپور چه بود؟
فاجعه انفجار قطار نیشابور که بزرگترین سانحه راه آهن در ایران می‌باشد در روز ۲۹ بهمن سال ۱۳۸۲ و در زمان وزارت احمد خرم (عضو جبهه مشارکت) در دولت اصلاحات در نزدیکی ایستگاه خیام در ۱۷ کیلومتری نیشابور رخ داد که در آن ۲۹۵ نفر کشته و ۴۶۰ نفر زخمی شدند. اکثر کشته شدگان از نیروهای امدادی و انتظامی و نیز مردمی بودند که برای تماشای تصادف دو قطار با هم آمده بودند. شدت انفجار (که معادل ۱۸۰ تن TNT تخمین زده شده است) به حدی بود که چندین روستای اطراف آن تخریب گشت و حتی صدای مهیب آن در نیشابور هم شنیده شد. هیچگاه از سوی دولت وقت علت حادثه و مقصر آن اعلام نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
مثل اینکه شما هم پیام انتخابات رو نگرفتیدا!
چرا گرفتیم،
آقای روحانی و دوستان هم فکر ایشان پیوسته تکرار می کنند که کسانی که به ایشان رأی نداده اند باید هر چه سریع تر منزوی شوند. که البته این نگرش در نوع خودش منحصر به فرد و تفسیر جدیدی از آزادی فکر و اندیشه است!
عین دیکتاتوری ...
بهداد
فکر کنم این نوع نگرش همان آموزه های شما در هشت سال گذشته است که همه مخالفان خود را نه تنهامنزوی کردید بلکه انها را به جاهایی نسبت دادید که خودتان هم می دانستید گزافه گویی بیش نیست
امين (جزء 49.5 درصد بي قانون)
گويا اون 300 نفر كشته شده در مسير نيشابور هم پيام اون زمان انتخابات رو درك نكرده بودند.
خواهشا اگه شما درك كرديد به ما هم بگين.
بهداد
من دوست داشتم بگویم اما بعید میدانم از درک آن عاجز نباشد. شما به زور به مردم تحمیل می کنید که ماست سیاهه چگونه انتظار داشته باشیم پیام های گوناگونی را که نمونه اش را در دو سال آینده بیشتر از این مردم خواهید دید گرفته باشید
امين
اي كاش شما مي گفتي ديگه بقيه اش به شما ربطي پيدا نمي كنه. شما نمي خواد به جاي مردم درك كني شما منطق تو بگو؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید میشه به جای منطق از یه واژه که با خلق وخوی این جماعت بیشتر سازگاره استفاده کنین مثلا (شما زورتون رو بزنید به بقیه کارا کار نداشته باشید)
علت حادثه انفجاردو قطار رد صلاحيت برخي از نمايندگان دور ششم مجلس بود كه ازاين طريق انتقام گرفتند.
United States
چرا حرف اصلی رو به حاشیه می بری
کاش خانواده ات یه ضرب شصتی از این اصلاح طلب ها بخورن تا حال عزادارای حادثه نیشابور و درک کنی
مساله اینه که شما حق و باطل رو مصادره به مطلوب می کنین
شاید مکر خداست این قضیه پیش اومد تا مردم از قضیه نیشابور و خیانت دولت اصلاحات خبر بشن
بدا به حال آن وزیر و رئیس جمهورش
خیلی حرف مفت میزنی
پيروز
حادثه قطار بسيار وحشتناك بود طوريكه افراديكه در صحنه بودند و نزديك واگنها حضور داشتند پودر شده بودند يعني تكه تكه شدند شما چيزي نميخواد بگي...
احمد
احتمالا به خاتمى راى نداده بودن نتيجه گيرى كردن كه حق حيات ندارن و دولتم زحمتشو كشيده ،
سعید
ما کاملا پیام انتخابات رو گرفتیم ....
اولین دولتی که با اختلاف 0.7 رای درصد تشکیل شد ...
چرا گرفتیم .پیام مرده باد مخالف من
حاجی
چرا پیام مانند قبل دروغ و خیانت بود که بزودی جواب انرا خواهید دید
United States
شما این عکس و دیدی شرم نکردی
فقط برای خانواده خودت پیش بیاد درک می کنی
....
پیام انتخابات این بود همه مردم ایران ... شن
روحانی قبل از انتخابات:
مشکل کشور سوء مدیریت است

روحانی بعد از انتخابات:
مشکل کشور تحریم‌ها هستند!!!

بالاخره سوء مدیریت یا تحریم؟!!!!
پیام واضح انتخابات از نظر دولتی های جدید: تمام اون 49.5 درصد ایرانی که به روحانی رای نداده اند از تمام خدمات دولتی محروم شده و اصلا داخل جمعیت ایران به حساب نمی آیند پس انتظار هیچی از دولت نداشته باشند. هر مسئولی هم که جزو اون 49.5 درصد باشه باید حتما استعفا و عزل بشه
سیاست یک بام و دو هوا
احمد
تو اين مملكت فقط خاندان هاشمى و ...، دوستانشون حق حيات دارن و كار درستن مابقى تندرو و نادونن
علی آرام
اینکه اصلاح طلبان هر موقع که دفاع از مردم به نفعشون باشه از مردم و حق مردم حرف میزنن شکی نیست..مثلا از دید اونها اگر انتخابات نتیجه ش احمدی نژاد یا قالیباف باشه مردم بی سواد محسوب میشوند و اگر روحانی منتخب باشه مردم روشنفکر و باسواد !!!!!!!!!!!!!
خدا هدایتشون کنه
یادمه آن اوایل که مجاهدین خلق اعلامیه می دادند با حالتی خاص می گفتند به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران! عده ای از روی همین شعار آخر کار سازمان را متوجه شدند و هشدار دادند. آن زمان به این افراد توهین های بسیاری شد که تندرو هستید و افراطی و فلان و بهمان!
بعدها که دست این سازمان برای همه مردم رو شد و از ملت تو دهنی سختی خوردند شروع به توهین به مردم کردند.
تقصیر اصلاح طلب ها نبوده تقصیر شماست که کوتاهی کردین و پیگیر ماجرا نشدید و خواستار استعفای وزیر نشدین!

نکنه انتظار دارین در برابر چشم پوشی هاتون اونا چشم پوشی کنن؟ پس مردم این وسط بازیچه هستند؟
امين
يعني شما هم قبول داشتين كه بايد استعفا بدن ولي يه سوال الان يكي پيگير بود درشو تخته نمي كرديد؟ (مثل الان برخي روزنامه ها)
يا شايد مي گفتيد خودشون بمب منفجر كردن كه ما رو خراب كنن؟
اصلا ما نگفتيم، شما چرا شرم نكرديد و استعفا نداديد؟
Iran, Islamic Republic of
اجازه می دید به خاطر جبران قصورمون در آن زمان حالا خواستار محاکمه خاتمی بشویم که چرا به وزیر کشور و وزیر راهش اعتراضی نکرد؟!
و گیرم ما سهل انگاری کردیم که نکردیم و با لنگ کفش دهان مان را بستند چرا خودشان به راحتی از کنار ماجرا گذشتند که خیلی هم جدی نبود و چیزی نشده؟!
ما نادانی و سهل انگاری کردیم چرا آقایان حساس به حق مردم کوتاهی کردند در اعاده حق؟!
دانشجو
مگر اکنون که نماینده خواستار استیضاح برخی وزرا هستند ، همفکرای شما آنها را محکوم به سنگ اندازی برای دولت نمی کنند ؟
بالاخره با کدام ساز ناهمگون شما باید رقصید ؟
United States
تو چرا اعتراض نکردی
....
زمانی که انفجار قطار صورت گرفت من مسافر و در جاده در حرکت بودم. شدت آتش و انفجار بقدری مهیب بود که نمی شود توصیف کرد. با اینکه جاده با محل انفجار فاصله قابل توجهی داشت اما پاره های آتش انفجار تا نزدیک جاده می رسید.
امين
منم اون زمان تو دبيرستان مشهد بودم موج انفجار رو احساس كردم. واقعا اون زمان چي شد ؟ كي مقصر بودند؟

حالا اين موضوع ها مطرح شد يه فاتحه بهشون بدين. خدا رحمتشون كنه.
حسین
Iran, Islamic Republic of
من ساکن نیشابور هستم و کاملا" آشنا به صحنه این عکس میباشم . مقاله بسیار درستی بود ای کاش دعواهای سیاسی خود را در مسائل مهم و حساس ممکتی وارد نکنیم
بنام خدا
ارزیابی بنده از دولت اعتدال هدر دادن خون شهدای هسته ای است . آیا تورم هم کمتر شده است ؟ قدرت طلبان در زمان احمدی برخی قدرت طلبان علیه ایشان جو سازی می کردند اما خودشان با جمع آوری ثروت ملت از دانشگاه آزاد و نفت و الان هم پول بلوکه شده در آمریکا مایحتاج مردم را احتکار می کردند . الان هم بازار سکه را ارزان کردند که به ملت بگویند رابطه با آمریکا می تواند جنس را ارزان نماید .
اکثر وزیران این دوره بازنشستگان هستند و محاظ کار هستند . الان هم هیچ گونه ارزانی دیده نمی شود و ملت بیش از پیش در فشار هستند . ایجاد اشتغال فقط به گروههای مافیایی تعلق دارد.
اگر اسرائیل دو یا سه نفر دانشمند هسته ای را ترور می کنند که ایران نتوان غنی سازی صلح آمیز داشته باشد برخی افراطیون با برچیدن حاصل زحمات دانشمندان هسته ای خود محصولات را از بین می برند .
دم قالیباف گرم
واقعا دمش گرم .انشاالله رییس جمهور آینده
محمد صادق
....مگر ازروی ناآگاهی وجهل به موضو.ع باشد.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟چرا هوچی گری می کنید
حسین
یعنی واقعا ربطشو نمی فهمی یا خودتو می زنی به نه فهمی؟!
برادر فکر نمیکنید کل این حوادث چه در دولتهای قبل و جه حالا ناشی از زندگی جزیره ای است ؟!! عمر متوسط قطارهارها بالای 35 سال ریل هکذاو بقیه ..... باز هم مرگ بر امریکا
شیما
زنده با روحیه و مدیریت جهادی...
اریا
قالیباف یادگار رزمندگانی ست که خالصانه جهاد کردند
...
قالیـــبــــــاف حمـــــآیتت می کنیم .
و انشاالله رییس جمهور آینده
خوبه نگفتند تقصیر احمدی نژاده باید محاکمه بشه .
من از دولت روحانی دلخوشی ندارم اما جناب قالیباف هم کم به این دوم خردادیها خوش خدمتی نکرده
مجید
خدا از سر تقصیرات و تهمتهای امثال شما بگذره...
اگر چه یعید میدونم تهمت و تخریب پاکترین و ولایتی ترین نیروهای این کشور به همین راحتی ها قابل گذشت باشه...
يعني محموله قطار مواد منفجره بوده ؟ دولت مواد منفجره داشته ؟ مثلآ وزارت آموزش و پرورش يا وزارت بهداشت ؟
حمید رحیمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
محموله قطار گوگرد و نیترات آمونیوم (یک نوع کود) بود گوگرد باعث اشتعال شد و نیترات آمونیوم هم بعد از ترکیب با آب و در مجاورت حرارت قدرت انفجاری بالایی داره
به دلیل کارشناسی بار گیری نشدن محموله (قرار دادن نیترات آمونیوم در کنار گوگرد) و عدم اطلاع به آتش نشانی که آتش رو با آب خاموش نکنند این حادثه اتفاق افتاد
United States
ممنون از توضیحتون
وقتی....برای کوبیدن رقیب سیاسی مباح می شود
کاشانی
پای مردم را وسط نکشید چرا در موقع امتیازات مالی مردم جایی ندارند.پ ولش کنید.
صادق موحد
از آقایان سوال می کنم چرا دولت تدبیر وامید دولت تعلیق وتسلیم از کار درآمد؟
نوبخت ازقائمشهر
قدم اول برای اصلاح راهی راکه قبلا اشتباه طی شده توقف است.بعد بررسی راههای برگشت به مسیر اصلی
تا کی .......؟
United States
دین / مملکت / مردم / برای این گروه وسیله ای است برای رسیدن به اهداف ترسیم شده خود .
عبدااله
Switzerland
هم اکنون هر روزی دوهزار نفر بر اثر آلودگی هوا میمیرند کسی هم یقه دولت را نمیگیرد و هر که مشکل را گردن دیگری می اندازد
واقعا رییس جمهور و معاونیین و وزیران مربوطه باید مورد بازخواست قرار گیرند
...
دلیل این است که از یک طرف در ان حوادث در میان قربانیان اصلاح طلبی حضور نداشته و از طرف دیگر مسئول مربوطه اصلاح طلب بوده . همین دلیل کافیه . و درک ان هم هوش فوق العاده ای نمیخواد . بای بای
این چه عکسی بود بابا !!!!
داغون شدم ینی.....
مرده باد آدم بیعار بی مسوولیت
غفاری
اینها گفتند ما حقوقدان هستیم ، سرهنگ نیستیم . ولی سرهنگ عمرا" ما اینها عمل کنند.!
اگه این اتفاق شش ماه پیش افتاده بود حتما اقایون خواستار استعفای رییس جمهور میشدن چون اون موقع همه چی تقصیر احمدی نژاد بود اگرم مهدی هاشمی شهردار شده بود الان همه چی خوب بود معترضین میشدن ی اقلیت تندرو ضد دولت که پیام انتخابات نشنیدن
United States
... خاتمی که اون موقع شرف اخراج وزیر.. رو نداشت
نوبخت
توجیه اشتباه خود با اشتباه دیگران نوعی فراربه جلوست.ما مردم خواهان برخورد جدی با مسببان احتمالی حوادثی ازاین دست هستیم
احسان
عزیز! اگه دقت کنی کسی توجیه نکرده و گفتن پیگیری میشه. بحث ، چیز دیگه ست.
این دست یعنی کدوم دست؟! فقط آتش سوزی با فوت 2 نفر یا آتش سوزی با فوت 300 نفر؟!
امیر
Russian Federation
ای بابا این آدمها همونایی هستن که تا پایان دولت احمدی نژادی که اینقدر کارهای بزرگی کرد تلاش کردن با درگیر کردن دولت محلس از سرعت دولت کم کنند ولی الان برای اشتباهاتشون حاضر نیستن به مجلس جواب بدن و میگن انرژی دولت رو دارین میگیرین
سعید
حادثه قطار نیشابور امنیتی بود
اميرحسين
Iran, Islamic Republic of
حادثه ي قطار نيشابور خيلي مرموز و پيچيده بود
....
حمید رحیمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک شهروند نیشابور چرا باید این حرف رو قبول کنم ؟ به چه دلیل امنیتی بود ؟ به خاطر انتخابات مجلس؟ پس چرا بعد از انتخابات مجلس رسیدگی نشد و مجلس ششم حتی از احمد خرم یک سوال نپرسید ؟
....
همه تان يكي هستيد براي مردم نقش بازي نكنيد اصلاح طلب و اصوال گرا و.... همه تان خوب به همديگه نان قرض مي دهيد
علي
يا حسين (ع)!
اين عكس تصوير انفجار قطار در نيشابوره؟!
اي خاك بر سر مسئولان ذيربط
United States
جالبه
اتفاق در دولت آزادی مطبوعات و بیان افتاده
...
حمید رحیمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
بله جناب تازه این قابل پخشش هست اون زمان اولین گروهی که بعد از حادثه رسید تیپ مستقل زرهی 21 امام رضا بود فیلمی که این گروه گرفته بودند بین مردم نیشابور پخش شد واقعا این عکس در مقابل اون فیلم هیچی نیست من خودم به عینه هم فیلم رو دیدم و هم صحنه ی حادثه رو بعد از چند هفته
سیداسماعیل
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که داس دولت نتونسته دروش کنه قالیبافه، خب حق دارن دیگه. اینم بیرون کنن دیگه راحت میتونن جولان بدن. یکی از فامیلای ما که کارمند راه آهن مشهد و خادم امام رضا(ع) هم بود، بعد از 20 سال بچه دار نشدن تازه یه بچه رو از شیرخوارگاه به فرزندی گرفته بود، بچه هنوز 2 سالش نبود که این بنده یخدا تو این حادثه ی نیشابور رفت و بچه دوباره یتیم شد. .....
غرور،،،افت تمام بدیهاست!تازگی هرکس انتقاد میکند،عده ای فورا میگویند،مثل اینکه پیام انتخابات رادرک نکرده اید!!!؟فکرمیکنیدمردم به جنا حها رای داده اند؟....
علی
من خودم ساکن نیشابور هستم و این واقعه رو خیلی خوب بیاد دارم
واقعا فاجعه بزرگی بود
یاد کشته شده ها گرامی و روحشون شاد

...
همچین نوشتید دو نفر انگا اون دو نفر مهم نیستند !
....
من با دلایل قطعی و اسناد و مدارک محرمانه به شما میگویم که آتش سوزی خیابان جمهوری کار....
....و خدا فقط ملت ایران را امتحان میکند انشالله سکوت کنند و سر بلند بیرون بیایند
خوب اربابشون آمریکاست دیگه ، خودش بمب اتمو داره ،میگه چرا شما انرژی هسته ای باید داشته باشین!!!!!!!!!!!!!
یک جا اتفاق غیر قابل پیش بینی ست و کار از کار گذشته و نمی شود کاری کرد حتی با بهترین تجهیزات یعنی موضوع خارج از کنترل بشری است
یک جا میشود از فاجعه جلوگیری کرد و به خاطر بی لیاقتی مدیر و یا اتش نشان فاحعه رخ می دهد اینها متفاوت است نیست؟
سیدمحمود
سلام این عکس رو با سانسور بزارید!تصویر جنازه رو میگم!
کمال
Iran, Islamic Republic of
سلام.
شدت انفجار مزبور نه تنها در نیشابور که حتی در مشهد هم به وضوح و خیلی شدید شنیده شد.
کمال از مشهد.
آفرین جهان باید جوالدوزشون راروکرد تا برای یک نوک سوزن حرف مفت نزنند
Metroban
با سلام. کسانی که از آقای قالیباف دفاع میکنند, باید کارش رو نقد کرد.....
United States
نه بابا اصلا کلا مهم نیست! مردند که مردند!!!من کاری به سیاست ...ندارم ،اما وقتی مسئولیت پذیری در ایران جوک روز می شود باید هم 2نفر بمیرند باید دانش آموزان بسوزند باید اتوبوسها بهم بخورند و40نفر کشته شوند باید کودکان غرق شوند باید 300 نفر نابود شوند،اصلا مهم نیست........[!!!]
حسین
بابا بلد نیستی ننویس صدای انفجار نیشابور تا مشهد هم امد ما خودمان کلی دنبال صدا گشتیم فکر می کردیم انفجار نزدیک خونمون است بعد فهمیدیم نیشابور بوده
اسماعیل
بالاخره باید از یک جایی شروع کرد. اگر در عملکرد ایشان خبطی هست باید برخورد شود. نباید بدلیل اینکه با قبلی برخورد نشده اینهم فراموش شود .اگر اینجوری باشد که هرکی هر خلافی انجام بدهد بگوید چون با موسوی و کروبی برخورد نشده من هم مبرا هستم
سید
ایرانیان گرامی!
با هم دوست باشید و وحدت خود را از دست ندهید.
باشه؟!
انقدر آب به آسیاب دشمنان نریزید لطفاً؛
ممنون!