جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تمدید قرار داد بیمه شدگان تأمین اجتماعی

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 392530
مدیر عامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ از تمدید قرارداد جدید این شرکت با بیمه شدگان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: سقف خدمات بستری در این قرارداد ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.
به گزارش جهان؛ افشین مقصودی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تمدید قرارداد بیمه‌ تکمیلی بیمه شدگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به رضایتمندی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از امروز قرارداد این بیمه شدگان تمدید شده است.

وی تصریح کرد: این قرارداد به مدت یک سال و از اول آذر ۹۳ تا اول آذر ۹۴ خواهد بود ضمن اینکه این قرارداد نسبت به گذشته تغییراتی را داشته است.

مقصودی خاطر نشان کرد: سقف خدمات بستری در قرارداد جدید با بیمه شدگان تأمین اجتماعی ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است ضمن اینکه شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ به دنبال گسترش مراکز طرف قرارداد و بیمارستان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تمامی دفترچه‌های بیمه‌شدگان آموزش و پرورش نیز به هولوگرام الصاق شده است، گفت: بیمه‌شدگان می‌توانند در صورت اتمام دفترچه‌هایشان به ادارات تعاون آموزش و پرورش مراجعه و در مجددا هولوگرام را بر روی دفترچه‌های خود نصب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *