جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دور جدید فحاشی های ضد انقلاب+عکس

جمعه ۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 160681
فتنه‌‌گران ضدانقلاب دور جديدي از فحاشي‌ها و هتاكي‌هاي خود به مردم و هنرمندان كشورمان را آغاز كردند.
به گزارش فارس، پس از شكست‌هاي مكرر فتنه‌گران از مردم و هنرمندان كشورمان، اين فتنه‌گران اخيراً تمامي هم و غم خود را بر روي فحاشي‌هاي گستاخانه و بي‌شرمانه به ملت ايران و هنرمندان كشورمان اختصاص داده‌اند.

در دور جديد از اين فحاشي‌ها كه سابقه‌اي طولاني مدت نيز دارد، به بهانه اكران فيلم اخراجي‌ها۳ و فروش بالاي اين فيلم سينمايي، كاربران يكي از سايت‌هاي اصلي فتنه‌گران مدام در حال اهانت به ملت ايران و هنرمندان كشورمان بخصوص بازيگران اخراجي‌ها ۳ هستند. 



در اين راستا، ۲ لينك هتاكي بي‌شرمانه اين فتنه‌گران نيز با رأي مثبت ديگر كاربران اين سايت متعلق به فتنه‌گران كه تحت مديريت يك صهيونيست اداره مي‌شود، جزء ۲ لينك اول برگزيده‌هاي اين سايت قرار گرفته كه نشان از خوي بي‌منطقي و فحاشي‌گري فتنه‌گران دارد. 


گروه فضاي مجازي خبرگزاري فارس، ضمن پوزش فراوان از ملت ايران و هنرمندان كشورمان، براي مستند كردن اين خبر، عكس‌هاي ۲ نمونه از اين فحاشي‌ها را در قسمت تصاوير مرتبط خبر منتشر مي‌كند. لازم به يادآوري است كه اين ۲ عكس، تنها ۲ نمونه كوچك از فحاشي‌هاي صورت گرفته در روزهاي اخير است، و خبرگزاري فارس براي حفظ شأن قلم از انتشار نمونه‌هاي ديگر كه حتي بسيار زننده‌تر و اهانت‌آميزتر از ۲ نمونه فوق‌الذكر است خودداري مي‌كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *