جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶
یک مقام مسئول هشدار داد:

تخم مرغ چینی بی نیاز از مرغ و خروس+عکس

دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 160087
در حالی که طبق خبرهای رسیده، تعداد قابل توجهی تخم مرغ چینی روانه بازار ایران شده است خبرها حکایت از ناسالم و غیر بهداشتی بودن این تخم مرغ ها و تولید مصنوعی آنها توسط چینیها دارد.

به گزارش جهان، چینیها که اینبار تمایل به مصادره بازار تخم مرغ جهان را داشته اند، تخم مرغهایی را تولید کرده اند که بدون نیاز به مرغ تولید شده است!

زرده این تخم مرغها با استفاده از موادی مانند کربنات کلسیم،رزین،نشاسته، آلومینیوم زاج دار،ژلاتین و سایر مواد شیمیایی تهیه شده و همانطور که در عکسهای ذیل آمده است، آماده شده و در قالب های از پیش تعیین شده ریخته می شود تا با استفاده از رنگدانه زرد شکل زرده بخود بگیرد.

پس از این مرحله زرده آماده شده در داخل سفیده تخم مرغ که از قبل آماده شده قرار می گیرد و در نهایت در پوششی قرار می گیرد که بسیار شبیه تخم مرغهای معمولی است.
گفتنی است مدیرکل دامپزشکی لرستان اعلام کرده که تاکنون ۲۸۸ هزار و ۵۴۴ عدد تخم مرغ چینی در استان لرستان جمع‌آوری شدند که از این تعداد ۳ هزار و۶۰۰ عدد معدوم شده است.

اما از سویی دیگر وزیر بازرگانی بدون اشاره به ورود چنین تخم مرغهایی به بازار از کنترل بازار تخم مرغ کشور خبر داده است.





























نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حداقل در مورد مواد غذایی باید حساسیت نشان داد. اصلا مواد غذایی چینی وارد نکرد. کمتر بخوریم بهتر از اینه که شیوع سرطان ها بیداد کنه.
لطفا مسوولین رسیدگی کنند
Iran, Islamic Republic of
تعداد معدوم شده هاش منوكشته
Iran, Islamic Republic of
بابا اينا ديگه كين ، نعوذبالله اگه چهره خدا هم ميديدن يكي از روش كپي ميزدن واسه مواقع خاص ..
Iran, Islamic Republic of
بايد با واردكنندگانش برخورد بسيار جدي صورت بگيره نه اينكه به سرنوشت كود هاي شيميايي كه الان سيب زميني و كلي از محصولات ما را دارد مسموم مي كند دچار شود
Iran, Islamic Republic of
خدایيش خيلي كار ميبره
ای بابا ...
همون مرغ رو اگه پرورش بدن فکر کنم ارزون تر دربیاد!