جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

بازداشت عوامل انتشار عکس بی حجاب همسر میرحسین

يکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 54038
دهها عکس از رهنورد و دیگر عکس های خانوادگی میرحسین در قبل از انقلاب و هنگام تحصیل در خارج از کشور در این چاپخانه کشف و ضبط شدکه قرار بود این تصاویر در سطح گسترده در کشور بصورت CD توزیع شود.
چندی پیش جهان خبری منتشر کرده بود که در آن به برنامه ی ستاد جنگ روانی یک جریان سیاسی برای انتشار عکس بی‌حجاب همسر میر حسین و منتسب کردن آن به رقیب انتخاباتی وی اشاره بود.
 
به گزارش جهان دیروز یک نهاد امنیتی موفق شد با دستگیری یک گروه در چاپخانه‌ای در مجموعه‌ای در مجاورت پل رومی این اقدام غیراخلاقی را کشف و خنثی کرده و کلیه عوامل انتشار عکس بی‌حجاب رهنورد را دستگیر کند .گفته می شود دهها عکس از رهنورد و دیگر عکس های خانوادگی میرحسین در قبل از انقلاب و هنگام تحصیل در خارج از کشور در این چاپخانه کشف و ضبط شده است.

این گروه تلاش داشتند در گام اول عکس های بی‌حجاب و قبل از انقلابی زهرا رهنورد همسر میرحسین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را منتشر و در گام دوم این تصاویر را در سطح گسترده بصورت CD توزیع نمایند. 

گفتنی است اعضای کمیته X با انتشار این عکس ها دو هدف را دنبال می کردند . از یک سو جلب نظر و جذب آرای اقشار کم توجه به حجاب اسلامی و از سوی دیگر ضربه زدن به رقیب و تخریب وی و حامیانش به اتهام ورود به حوزه خصوصی افراد در این سناریو لحاظ شده است .

این اقدام غیراخلاقی برای انتشار عکس‌های خصوصی در حالی انجام خواهد شد که به فرموده امام خمینی(ره)، میزان حال افراد است و رجوع به گذشته و دست آویز قرار دادن مسائل و مطالب گذشته با رویکرد تخریب و ضربه زدن به حریف، اقدامی کاملا دور از شأن انسانی ارزیابی می‌شود.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *