سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱۶
۴

دیدار سردار سلیمانی با نصرالله و حضور بر مزار مغنیه +عکس

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 404680
فرمانده سپاه قدس ۴۸ ساعت بعد از تجاوز دشمن صهیونیستی به «قنیطره» با دبیر کل حزب‌الله در بیروت دیدار و علاوه بر حضور در مجلس ختم «جهاد مغنیه» بر سر مزارش حضور پیدا کرد.
دیدار سردار سلیمانی با نصرالله و حضور بر مزار مغنیه +عکس
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ۴۸ ساعت بعد از تجاوز دشمن صهیونیستی به حومه شهرک «قنیطره»‌ سوریه، به بیروت رفت و بلافاصله با «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان و شماری دیگر از مقامات مقاومت اسلامی لبنان دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

تلویزیون المیادین در برنامه «خط النار» با اعلام این خبر، افزود: سردار سلیمانی بعد از دیدار با سید حسن نصرالله به منزل شهید «جهاد عماد مغنیه» در ضاحیه جنوبی بیروت رفت که در آنجا مجلس ختمی در حال برگزاری بود، و شهادت جهاد را تسلیت گفت. ابوعماد پدر بزرگ جهاد مغنیه و شمار دیگری از اعضای خانواده مغنیه از سردار سلیمانی استقبال کردند.


غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین در برنامه «خط النار» که دیشب پخش شد در خصوص دیدار سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله گفت: او ۴۸ ساعت پس از حادثه با سید حسن نصرالله دیدار کرد. این دیدار صرفا به بیان تسلیت برای شهدای حزب‌الله و ایران محدود نشد و در این دیدار درباره مسائل جاری (از جمله حمله قنیطره) صحبت و رایزنی شد.

بر اساس این گزارش سردار سلیمانی بعد از حضور در مراسم ختم شهید عماد مغنیه در منزلش به بارگاه «دو شهید» رفته ضمن قرار دادن تاج گل بر مزار شهیدان عماد و جهاد مغنیه برای آنها فاتحه قرائت کرد.

این گزارش می افزاید سردار سلیمانی همان شب به تهران بازگشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سردار عزیز ما زنده باشن . باید بدونن که ایران 80 میلیون سلیمانی است
عین سین
Iran, Islamic Republic of
انشا الله در جهان اسلام از این نمونه هرچه بیشتر بهتر ولی عزیز این بزرگواران حاصل سالها عبادت و اطاعت و جها ومبارزه بادشمنان برونی ودرونی هستند ای شهان کشتیم ما خصم برون زو بتر مانده است خصمی در درون
کریمی
خدا نگهدارش باشه
برای سلامتیش و سلامتی همه رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی بر علیه کفر صهیونیستی صلوات
خوب خدار را شکر که به سلامتی برگشتن