شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

آمار ازدواج سقوط کرد

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب: 441887
در ۴ ماه نخست امسال ۴ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۸۴ فقره انواع اسناد رسمی در دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور صادر شده است.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در ۴ ماه نخست امسال ۴ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۸۴ فقره انواع اسناد رسمی در دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور صادر شده است.

در این مدت همچنین ۲۲۰ هزار و ۶۳۵ ازدواج دائم با کاهش ۸ درصدی و ۴۹ هزار و ۴۳۳ طلاق با کاهش یک درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق کشور و سامانه ثبت وقایع ازدواج و طلاق ثبت شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۷ هزار و ۱۰۷دفتر اسناد رسمی، ۳ هزار و ۲۳۳ دفتر رسمی ازدواج و ۸۵۹ دفتر رسمی طلاق زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعالیت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
كمپين مخالفت با ازدواج تشكيل بدين ببينين چند نفر عضو ميشن. اينكه ميگن ازدواج عامل اصلي طلاق هست درسته يه لطيفه ميشه گفت ولي وقتي شغل نيست درآمد نيست قراردادهاي كاري زير يكسال هست وجدان در كارفرمايان اعم از دولتي و خصوصي زير صفر هست، ازدواج ميشود عامل اصلي طلاق. خود آقايون رئيس جمهور و وزرا هم اگر يك ماه زن و بچشونو گشنه نگهدارن زنشون ازشون جدا ميشه باور ندارن امتحان كنن. بگن از كار اخراجمون كردن بگن ديگه كار نيس درآمد ندارن نون شب ندارن . واي بر شما مسئولين كه روح امام (ره) را ناراحت ميكنيد