جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افزایش ۱۵۰ درصدی اعزام به عتبات

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 381082
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از افزایش ۱۵۰ درصدی اعزام زائران به عتبات عالیات خبر داد.
به گزارش جهان؛ محسن نظافتی مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، باشاره به آغاز اعزام به عتبات گفت: اعزام زائران به عتبات عالیات به صورت زمینی از ۴ مهر آغاز می شود.

وی با اشاره به افزایش ۱۵۰ درصدی ظرفیت اعزام های عتبات، گفت: ظرفیت اعزام به عتبات در دور جدید اعزام ها ۱۰۰ درصد افزایش یافته بود که با اضافه شدن ظرفیت زمینی شاهد افزایش ظرفیت ۱۵۰ درصدی اعزام ها هستیم.

نظافتی همچنین اظهار داشت: کاروان‌های اعزامی ۱۴ استان کشور که امکان اعزام هوایی نداشتند، با از سرگیری اعزام های زمینی می توانند کاروان‌های زیارتی خود را به عتبات عالیات اعزام کنند.

وی در ادامه یادآور شد: در این دور از اعزام ها، زائران با ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به مقصد کربلا و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به مقصد نجف اعزام می شوند.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در پایان با اشاره به اینکه ۵۰ هزار نفر در مرحله پیش ثبت نام دور جدید اعزام‌های عتبات اقدام به ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد: ظرفیت کاروان‌هایی که زمان حضورشان در کربلا مصادف با روزهای مناسبتی همچون روز عرفه است، تکمیل شده است، اما ثبت نام برای علاقه مندان همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *