پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲۶
پس از رضا پهلوی و خانواده موسوی؛

کروبی هم به جمع حامیان انفجار در حسینیه شیراز پیوست

پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 113584
پس از رضا پهلوی و خانواده موسوی، کروبی هم با چند روز تاخیر از کشتار در حسینیه شیراز و بمب گذاری در تهران حمایت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی جهان مهدی کروبی با حضور در منزل علی ملیحی عضو تحریریه روزنامه توقیف شده اعتمادملی و از اعضای زندانی شورای مرکزی سازمان ادوار تحکیم با انتقاد از اعدام  5 تروریست گفت: معلوم نیست آقایان خود را درچه جایگاهی می بینند که به راحتی و بدون درنظرگرفتن عاقبت کار چنین حکم می دهند.البته وقتی جان آدمیزاد چنان ارزان شود که عده ای را به صرف یک اعتراض مدنی در خیابان به گلوله ببندند چنین رفتارهای خارج از رویه ای نیز رواج می یابد.

 مهدی کروبی نیزضمن ابراز تاسف از چنین برخوردهایی در دستگاه قضائی گفت:«هیچگاه فکر نمی کردیم روزی به چنین موقعیتی برسیم و چنین رفتارهایی در این کشور عادی شود و با میراث امام و انقلاب چنین برخورد شود.»

 کروبی بدون اشاره به فعالیت مسلحانه این 5 تروریست با بیان اینکه اعدام شده های اخیر به صرف اعتراض مدنی  کشته شدند گفت: طبیعی است که ما از مرگ افراد و اعدام آنها متاثر می شویم و اصولا مخالف رواج یافتن چنین برخوردهایی هستیم. اعدام این افراد در شرایطی صورت گرفته است که هیچکس از چندوچون پرونده آنها باخبر نیست و جرم آنها به دلیل علنی نبودن دادگاه و عدم رعایت آیین دادرسی و قانون، برای هیچکس محرز نشده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ديدي عقب ماند.باز هم خواب ماند...
Iran, Islamic Republic of
اي كاش مسئولان محترم مي توانستند از خانواده شهداء ( كساني كه به دست اين 5 تن شهيد شده اند ) دعوت مي كردند تا به همراه عكس فرزندانشان تجمعي در محل منازل كروبي و مير حسين برگزار نمايند و يا اينكه اين خانواده هاي محترم ديداري با اين آقايان داشته باشند ، فرزند كروبي يك كمي بدنش لك و لوك شد زنش دادخواست و شيون و غيره انجام داد اگر فرزندش به دست منافقين كور دل شهيد مي شد آنموقع چه مي خواست انجام دهد ، اي كاش بجاي ساخت مستند در صدا و سيما برنامه اين ديدارها انجام مي شد ، شايد اين آقايان حرفي براي بازگو كردن با اين خانواده ها داشته باشند .
شايد بتوانند با حرفهايشان مرحمي بر زخم اين عزيزان داشته باشند !!!.واجركم عندالله
Iran, Islamic Republic of
کاش که معنی اعتراض مدنی رو این اقای محترم زمان ریاست بنیاد شهیدشون بلد بودند.....اعتراض مدنی!!
Syrian Arab Republic
و اگر نبود بزرگواری در بستن پرونده های ننگ اين جرثومه فساد، اکنون سال های سال بود که به زباله دان تاريخ سپرده شده بود!
اگر می خواهيد در اين خصوص بيشتر بدانيد از آقای دکتر حسين مظفر (معاون بنياد شهيد در آخرين روزهای مسؤوليت کروبی) بپرسيد!
United Arab Emirates
لعنت خدا بر کسانی که با نام دین برای خودشون لباس دوختند و خوردند و بردند و حال موقع امتحان الهی است
Iran, Islamic Republic of
شيطان بسرعت درحال يارگيري ولشكركشي برعليه مسلمانان است وشيطان بزرگ هم ياران خود را زود پيداميكندوآقايان جمعشان دارد كامل ميشودانشاءالله اين جماعت بزودي بااربابشان محشور خواهند شد.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد کروبی زنده باد میر حسین
چاپ کن دیگه جهان ببینم هنوزم نظرات موافق خودتونو چاپ میکنی؟
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستمون بگم مرگ بر موسوی و کروبی....انسان های بی فکر زیر کردن مامورین ، با شمشیر قیمه قیمه کردن بسیجی توسط بعضی از شما وحشی گری خونخواری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط شمایی که اسمتونو گذاشتین سبز انسان هستید؟
از شما هم اکثر افرادی که کشته شدن به دلیل جو زدگی و نادانی خودشون بوده...وگرنه هر انسان بالغ که نه بلکه هر کودکی اینو میدونه که حمله به مرکز نظامی جوابش گلولست...با چشمان باز سخن بگید...در کدوم آیین و مکتب این وحشی گری ها مباحه؟
آگرم کسی از جوانان به اشتباه یه به دلیل قصور عده ای کشته شدن اون عده هم باید محاکمه بشن...بیدار شو کروبی و میرحسین سرابن سراب
Iran, Islamic Republic of
اون زمانی که تمام کثافت کاريهای اين آقايون و فرزندانشون به اسم مصلحت و نميدونم آبروی انقلاب لا پوشپنی ميشد، قوه قضائيه خوب بود، حالا بد شده!
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرشو بیامرزه. رنگ و لعاب سایت های سیاسی رو به طنز تبدیل کرده.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر شهرام .ج که با پولهای حرام این شیخ رو از راه به در کرد که الان تبدیل شده به یک ... تمام عیار .
Iran, Islamic Republic of
اون روزی که همين آقا بدون هيچ دادگاه و دادسرایی افرادی رو توی بنیاد شهید زندانی می کرد و یا اون برنامه هایی رو که با بعض از همسران شهید داشت و یا اون برنامه ای که اين آقا و اعوان و انصارش در برنامه جمعه خونین مکه انجام دادند اگر یقه اش را گرفته بودند الان برا خودش اينهمه قوقولی قوقول نمی کرد
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله با هم محشور شوند
Sweden
مردم دلیر ایران نشان دادند که در محیطی آکنده از ترور و خفقان زیر بار ظلم نمی روند
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستمون که گفته مرگ بر فلانی من هم می خواهم بگویم مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر .. اگه قانون رو نمی دونی حرف نزن اگر مردم دست به تظاهرات سکوت و بدون اسلحه و سلاح و دست خالی به خیابانها بیایند و اعتراض کنند حکومت حق حمله ندارد. . درود بر موسوی و کروبی آزاده خواه و عدالت جو. اگه مردید نظرم را نمایش بدید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه امثال همین کروبی، در لباس روحانیت چنان خیانتهایی به اسلام و روحانیت کردند که سبب شدند بدبینیهای فراوان میان مردم ایجاد شود. حالا کاسه داغتر از آش شدند. البته همین که گروههای سلطنت طلب، ضد انقلابیون،لائیکها، همجنس بازها،مزدوران آمریکا،جاسوسان سیا و موصاد و ... از امثال کروبی حمایت میکنند،نشان دهنده زوال و فساد آنهاست.چگونه ممکنه کسانی که ضدیت شان با اسلام(تاکید میکنم اسلام و نه نظام فعلی ایران) بر همه کس عیان است، امروز برای کروبی ها، دایه مهربانتر از مادر شده اند؟ معلومه که این آقایان( امثال کروبی) خوب در زمین انها بازی میکنند که آنهارا به صراحت برای دفاع و حمایت از اینها،واداشته است. خدا از همه کسانیکه با منش و رفتار و نوع عملشان به اسلام ضربه زدند و میزنند،نگذرد.
Iran, Islamic Republic of
کروبی اول از همه لباس دین را دزدیده بعد مال بیت لامال
Iran, Islamic Republic of
توهم در این سن و سال طبیعیه ولی این بنده خدا کارش از این حرفا گذشته!
خدایا کروبی رو برای افزایش شادی در جامعه محفوظ بدار و آمین گو رو لال از دنیا مبر
Iran, Islamic Republic of
جهانیان عزیز.لطفا پیگیری کنید چرا دادگاه یکی از اینها هم علنی نشد؟وقتی در خفا حکم بدهند و اجازه بررسی در دیوان عالی هم ندهند مسلما شبه ایجاد میشود.
Iran, Islamic Republic of
آن آخوند نماهايي كه در مملكت ما الحمدلله هم كم نيستند و قصد دارند با اين كارهاشون مردم را از نظام بد بين كنند و دل رهبر را برنجانند ما پيروان ولايت و سربازان آقا به دست هاي غيرتمند آقا اباالفضل مي سپاريم و انشاالله آقا خودش قضاوت و حكم كند اين مملكت آسان به دست نيامده تا آسان خراب بشه . مرگ بر ضد ولايت فقيه. جانم فداي رهبر
Iran, Islamic Republic of
==آهاي كروبي==
>>>>>>>>>>> ممكنه اين مطالب را بخواني.اين را بدان كه يه روزي به عنوان رئيس مجلس آمده بودي شهرما و همه شعار ميدادند يار امام خوش آمدي .اما الآن همان آدمها از انحراف كامل تو از خط امام آگاهند و از اقدامات شما بيزارند.چهره عوض كردي و ....تو اگر شناختي داشتي در ركاب ولايت كم نمي آوردي و حامي دشمنان نظام نميشدي.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولايت فقيه ؛ اينقدر به اين خائنين نگوييد ياران امام بلکه بايد گفت دشمنان امام آنها گرگاني در پوست ميش بودن که عاقبيت ماهيت اصليشان رو شد و مردم آنها را بيشتر شناختند بجز عده اي قليل که يا نادانند و يا جيره مواجيب خوار انان
Iran, Islamic Republic of
من همون فرزند شهيدي هستم كه تا الان دارم چوب سياست هاي اين نابغه سياست مي خورم!يعني اگه كسي پيدا بشه كه به حرفهاي اين شيخ لوده ي اصلاحات اهميت بده بايد گفت مجنونه....
مبلغی پول دارم میخوام بدم شیخ اصلاحات بین فقرا تقسیم کنه!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
كروبي دوستت داريم .
Iran, Islamic Republic of
باور كنيد سانسور نزد دولت نيست سانسور واقعي در باند (حزب جنبش) سبز است
2 تا سوال منتقدانه ميپرسي يا نظري خلاف اونها باشه در سايت ثبت نميشه خدا اخرش را بخير كند