پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

افشای مافیای فساد برای حضور"رونی کلمن"

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 418180
قهرمان پرورش اندام ایران نسبت به نقش مافیای فساد و شرکت‌های مکمل و دارویی جهان برای حضور "رونی کلمن" آمریکایی در ایران که به ماشین عضله‌سازی با دارو معروف است هشدار داد و گفت: این ماشین عضله می‌خواهد برای زنان ایرانی کلاس فیگور بگذارد.
به گزارش جهان، یزدان راد در گفت‌وگو با تسنیم، نسبت به نقش مافیای فساد و شرکت‌های مکمل دارویی جهان برای حضور "رونی کلمن" آمریکایی در ایران هشدار داد و اظهار داشت: بنده هفته‌ها است که با رسانه ملی در تماس هستم تا این هشدار را بدهم ولی دریغ از همکاری که با ما شود.

وی ادامه داد: حضور "رونی کلمن" آمریکایی که معروف به ماشین عضله سازی با دارو است با روش کنونی که فدراسیون پرورش اندام پیش گرفته است اصلاً صحیح نیست، زیرا چطور می‌شود یک بازیگر زن (روناک یونسی) مسئول هماهنگی برای حضور این پرورش اندام آمریکایی در ایران باشد و طرفی دیگر این آمریکایی می‌خواهد برای بانوان کشورمان هم کلاس پرورش اندام بگذارد، و این سئوال پیش می‌آید این ماشین عضله می‌خواهد برای زنان ما فیگور بگیرد؟

راد با انتقاد از هزینه‌های میلیاردی که برای شرکت در کلاس "رونی کلمن" از جوانان کشورمان گرفتند، گفت: چطور امکان دارد هر فردی که می‌خواهد با "رونی کلمن" عکس بگیرد باید تا ۷ ۵ میلیون ریال پرداخت کند و در نهایت افراد باید در حدود ۲۰ میلیون ریال برای حضور ۲ ساعت در کلاس این آمریکایی بپردازند.

اسطوره بدنسازی ایران عنوان کرد: بنده سالها با "رونی کلمن" بودم و حتی با این فرد زندگی کردم، این فرد حتی نمی‌دانست ایران و خاورمیانه کجا است، "کلمن" فردی است که برای شرکت‌های بزرگ مکمل و دارو فعالیت می‌کند و ما ورزشکاران بدنسازی چنین افرادی را نمی‌توانیم در جرگه پرورش اندام کارهای سالم عنوان کنیم زیرا این افراد در مسابقات مستر المپیا شرکت می‌کنند که دوپینگ کردن در آن آزاد است، بنابراین ما فقط پرورش اندام کاران جهانی را قبول داریم که دوپینگ نمی‌کنند، از طرفی دیگر در مسابقات مستر المپیا فقط ۱۵ نفر شرکت می‌کنند در حالیکه در مسابقات جهانی در حدود ۴۰۰ نفر رقابت می‌کنند.

راد ادامه داد: با این وجود اگر "رونی کلمن" ۱۰ سال پیش در ایران حضور پیدا می‌کرد باز هم حرفی نبود ولی در حال حاضر این ماشین عضله سازی با دارو یک دهه است که دیگر در رقابت‌های حرفه ای پرورش اندام شرکت نمی‌کند و بازنشسته شده است، حتی به جرات می‌توانم عنوان کنم با توجه به شناختی که بنده از این فرد دارم "کلمن" حتی یک برنامه غذایی نیز نمی‌تواند ارائه کند به خاطر همین مسئولان هماهنگ کننده حضور "کلمن" از پرورش اندام کاران به نام ایرانی خواستند تا وی را همراهی کنند تا بتواند پاسخ شرکت کنندگان را بدهد.

قهرمان پرورش اندام ایران و اَسیا با اشاره به اینکه با توجه به شرایط رکود اقتصادی کشور حضور این آمریکایی فقط به اقتصاد و مصرف بی رویه مکمل‌ها و خروج ارز از کشور زیان خواهد زد، خاطرنشان کرد: بنده از دکتر تقی‌خانی سرپرست جدید فدراسیون پزشکی ورزشی ایران درخواست می‌کنم که با توجه به زحمات و مطالعاتشان درباره دوپینگ و مواد نیروزا حتماً نسبت به حضور "رونی کلمن" آمریکایی که به یک تجارت تبدیل شده است و مهمانان ویژه وی نه تنها قهرمانان بدنسازی بلکه بازیگرهای زن جوان کشور هستند هر چه سریعتر اقدامی کند.

به گزارش خبرنگار تسنیم، یزدان راد قهرمان پرورش اندام ایران و اَسیا و اسطوره بدنسازی ایران از افشای فساد در پرورش اندام کشور و همچنین پشت پرده‌های حضور این ماشین عضله سازی آمریکایی در روزهای آینده خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *