جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آغاز چهارمین دوره آموزشی آفتابگردان‌ها

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 435983
نشست خبری اردوی دوم چهارمین دوره­می شعر جوان انقلاب اسلامی موسوم به «آفتابگردان‌ها» که رهبر انقلاب در دیدار با شاعران به آن اشاره کردند، صبح شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ در محل موسسه شهرستان ادب برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نشست خبری اردوی دوم چهارمین دوره­ شعر جوان انقلاب اسلامی موسوم به «آفتابگردان‌ها» که رهبر انقلاب در دیدار با شاعران به آن اشاره کردند، صبح شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ در محل موسسه شهرستان ادب برگزار خواهد شد.

در این نشست علی‌محمد مؤدب مدیرعامل موسسه شهرستان ادب، میلاد عرفان‌پور مدیر دفتر شعر و محمدمهدی سیار از اساتید این دوره­ آموزشی به ارائه سرفصل­‌های برنامه های آموزشی این دوره خواهند پرداخت.

گفتنی است رهبر فرزانه انقلاب چندی پیش در دیدار با شاعران به این دوره های آموزشی به عنوان یکی از حرکت های مهم شعر انقلاب اشاره کرده بودند.

نشست خبری اردوی دوم چهارمین دوره­ شعر جوان انقلاب اسلامی موسوم به «آفتابگردان‌ها» شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰ صبح در موسسه شهرستان ادب واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سه راه طالقانی، روبروی سینما صحرا، پلاک ۱۶۸ برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *