جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ظریف کی عازم روسیه می شود؟

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۳۳
کد مطلب: 355883
وزیر امور خارجه کشورمان دوشنبه شب عازم مسکو خواهد شد و در سفر به مسکو دیدار دو جانبه ای با همتای روس خود دارد . این سفر به منظور برگزاری نشست وزرای کشورهای حاشیه «دریای خزر» در روسیه صورت می گیرد .
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر ، وزیر امور خارجه کشورمان دوشنبه شب عازم روسیه خواهد شد . این سفر به منظور برگزاری نشست وزرای کشورهای حاشیه «دریای خزر» در روسیه صورت می گیرد .

نشست وزرای کشورهای حاشیه «دریای خزر» در تاریخ ۲۲ آوریل(۲اردیبهشت) در مسکو پایتخت روسیه برگزار خواهد شد و وزیر امور خارجه کشورمان نیز به همین منظور دوشنبه شب به مسکو سفر می کند.

سفر وزیر امور خارجه به روسیه سفری یک روزه است و ظریف سه شنبه شب مسکو را ترک می کند.

رحیم پور ، معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر امور خارجه نیز در راستای برگزاری همین نشست فردا شب به مسکو می رود.

مذاکرات کارشناسی نشست وزرای کشورهای حاشیه «دریای خزر» اول اردیبشت ماه در مسکو برگزار می شود که معاون وزیر امور خاجه به عنوان نماینده ایران در نشست های کارشناسی شرکت خواهد کرد.

محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه کشورمان و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در حاشیه این نشست دیدار دوجانبه ای خواهند داشت .

در این سفر برنامه ای برای دیدار وزیر امور خارجه ایران و ولادیمیر پوتین در نظر گرفته نشده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *