پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برنامه سفر پرسپولیسی‌ها به ازبکستان

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 409784
مسئول امور روابط بین‌الملل پرسپولیس اطلاعاتی در خصوص هتل، ورزشگاه، فرودگاه و آب و هوای تاشکند ارائه کرد.
به گزارش جهان، امیر علی حسینی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه در حال نهایی کردن برنامه سفر به ازبکستان در روز یکشنبه است و همچنین مقرر است که بعد از بازی، سه‌شنبه شب پرواز بازگشت انجام شود.

وی افزود: دمای این روزهای تاشکند در طول روز بین یک تا یازده درجه متغیر است و به طور میانگین هر سه روز هوا نیمه ابری و ابری می‌شود. پرواز پرسپولیس در فرودگاه بین‌المللی تاشکند به زمین خواهد نشست که فاصله آن تا ورزشگاه ۱۰ کیلومتر است.

حسینی تصریح کرد: استادیوم بنیادکار با ظرفیت ۳۵ هزار نفر محل برگزاری مسابقه خواهد بود. ابعاد زمین آن ۶۸ در ۱۰۵ متر است. باشگاه بنیادکار دو هتل را برای اقامت تیم‌های میهمان در نظر گرفته است. هتل اول پنج ستاره بوده و نام آن «اینترنشنال تاشکند هتل» است که تا فرودگاه ۸ کیلومتر و تا زمین مسابقه و تمرین ۱۳ کیلومتر فاصله دارد.

وی در ادامه گفت: هتل دوم «پارک نورون» نام دارد و چهار ستاره است که تائیدیه AFC را نیز دریافت کرده است که ابتدا با توجه به هتل‌های در نظر گرفته شده برای میهمان از سوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرده‌ایم که هتل اولی برای اقامت اعضای تیم در نظر گرفته شود.

مسوول امور بین‌الملل باشگاه خاطرنشان کرد: ناظر مسابقه، داوران و ناظر داوری در هتل چهار ستاره‌ای به نام «لوته سیتی هتل» در ۸ کیلومتری فرودگاه و در ۱۲ کیلومتری ورزشگاه قرار دارد. طبق اطلاعی که دریافت کرده‌ایم، سالن خبری نیز اتاقی با ظرفیت ۳۰ نفر و مجهز به اینترنت خواهد بود.

حسینی در پایان گفت: استادیوم تمرینی بنیادکار نیز که چمنی مشابه ورزشگاه اصلی را دارد، دارای ابعادی همانند آن است. چنانچه پرواز پرسپولیس بعدازظهر یکشنبه باشد، یک جلسه تمرینی در دستور کار پرسپولیس خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *