جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اتحاد بی‌نظیر تاریخ از نظر ولایتی

پنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 457880
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: معتقدیم که موضوع سوریه راه حل نظامی ندارد و تنها راه حل آن و ایجاد ثبات در این کشور ، راه حل سیاسی است.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، علی‌اکبر ولایتی دربازدید جمعی از پزشکان سوری از بیمارستان مسیح دانشوری تهران گفت: امریکا و کسانی که در منطقه و یا صحنه های بین المللی در پی تعیین تکلیف برای مردم سوریه  هستند ، قطعا شکست خواهند خورد ، چرا که آنها حق تصمیم گیری درباره ملت سوریه را ندارند.
 
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ، عراق ، لبنان و روسیه در کنار سوریه ایستاده اند ، افزود: اتحاد بین ایران ، عراق ، لبنان و سوریه با حمایت روسیه در تاریخ بی‌نظیر است. 
 
ولایتی با تاکید بر اینکه ما به پیروزی کامل امیدواریم ، گفت: جمهوری اسلامی ایران کماکان از دولت و ملت سوریه تا پیروزی نهایی حمایت می کند. 
 
وی با اشاره به اینکه امریکا و برخی کشورهای منطقه مایل به حمایت ایران و روسیه از سوریه نیستند ، تصریح کرد: این دو کشور حمایت خود را از سوریه ادامه خواهند داد.
 
ولایتی گفت: ما کاملا با تجزیه سوریه مخالفیم و با تمام وجود از یکپارچگی سوریه دفاع می کنیم و این باید به عنوان یک اصل در مذاکرات مربوط به سوریه مد نظر قرار گیرد.
 
وی درباره مذاکرات وین در موضوع سوریه نیز گفت: ما از هیچ راه حلی که دولت و ملت سوریه مخالف آن باشند حمایت نمی کنیم.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام  تأکید کرد: هر راه حلی که برای سوریه در نظر گرفته شود باید دولت و ملت سوریه موافق آن باشند. 
 
ولایتی که ریاست بیمارستان مسیح دانشوری را نیز بر عهده دارد، در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح فعالیت‌های این مرکز درمانی گفت: این مرکز یک مرکز منحصر به فرد در خاورمیانه درخصوص بیماری‌های ریه و قلب به شمار می رود. 
 
وی افزود: تاکنون بیش از یکصد پیوند ریه و حدود دویست پیوند قلب با موفقیت در بیمارستان مسیح دانشوری  انجام شده است. 
 
رئیس بیمارستان مسیح دانشوری تصریح کرد: این مرکز از جانب سازمان بهداشت جهانی به عنوان مرکز بیماری‌های عفونی و ویژه سل شناخته شده است. ولایتی همچنین آمادگی خود را برای همکاری‌ در حوزه پزشکی با سوریه اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *