جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دو پیشنهاد سیما برای حق پخش به فوتبال

شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 447881
سازمان صدا و سیما برای پرداخت حق پخش تلویزیونی در فصل جاری دو پیشنهاد به سازمان لیگ ارائه کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سازمان صدا و سیما برای پرداخت حق پخش تلویزیونی در فصل جاری به سازمان لیگ دو پیشنهاد ارایه کرده است.
 
اولین پیشنهاد این است که صدا و سیما حق پخش تلویزیونی را با رقمی  مثلا در حدود 100 میلیارد تومان از سازمان لیگ خریداری کند. پیشنهادی که عالی به نظر می‌رسد اما از سویی دیگر گفته می‌شود که مسئولان صدا و سیما برای اینکه با اهالی فوتبال همراهی بیشتری کنند پیشنهاد دیگری به مسئولان فوتبالی داده‌اند.
 
در پیشنهاد دوم که به نظر می‌رسد بیشتر به سود فوتبال است قرار است کارشناسان اقتصادی بسته توجیه اقتصادی حق پخش تلویزیونی را ارزیابی کرده و این پیشنهاد را به عزیزی خادم و محمدرضا ساکت ارایه  و اعلام کنند که حق پخش تلویزیونی فوتبال از این مبلغ  چقدر است که این مبلغ بیشتر از خرید حق پخش تلویزیونی با رقم ثابت خواهد بود.
 
قرار است این هفته بسته توجیهی به نمایندگان سازمان لیگ ارایه شود و پس از طرح در هیات رئیسه سازمان لیگ قرارداد امضا شود و پیش پرداختی به فوتبال از سوی صدا و سیما پرداخت شود.
 
مسئولان سازمان لیگ نمی‌خواهند دستپاچه عمل کنند و می‌خواهند قرارداد حق پخش تلویزیونی در قالب یک حق قانونمند برای فوتبال امضا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *