جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

قیمت آجیل شب یلدا اعلام شد

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 397283
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: امسال افزایش چندانی در قیمت آجیل شب یلدا نداشته‌ایم و بسته به کیفیت، از کیلویی ۲۲ تا ۳۸ هزار تومان برای آجیل در عمده فروشی‌ها قیمت گذاری شده است.
به گزارش جهان؛ احمدی در گفت‌وگو با فارس؛ در مورد وضعیت فراوانی و قیمت آجیل و خشکبار در سطح بازار گفت: انواع آجیل و خشکبار به اندازه نیاز در بازار وجود دارد و با توجه به اینکه شب یلدا مصادف با ماه صفر شده است، امسال فروش این صنف تحت تاثیر قرار گرفته و تقریباً مردم نسبت به سالهای گذشته کمتر خرید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌گذاری آجیل شب یلدا با توجه به تنوع آن کار چندان آسانی نیست، گفت: بسته به نوع کیفیت، برای عمده فروشان، کف قیمت ۲۲ هزار تومان برای هر کیلو آجیل تا سقف ۳۸ هزار تومان را در نظر گرفته‌ایم که این رقم برای خرده فروشان سطح شهر تا ۱۰ درصد افزایش قیمت منطقی است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در مورد افزایش قیمت آجیل نیز گفت: در برخی اقلام نسبت به سال گذشته قیمت‌ها کاهش یافته، اما در نهایت در هر کیلو ۲ هزار تومان افزایش قیمت داریم.

احمدی به شهروندان توصیه کرد، برای اطمینان از صحت و سلامت آجیل مصرفی حتماً آجیل خود را از مراکز معتبر عرضه تهیه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شرم و حیا ؟؟؟؟؟؟؟