شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آخرین زمان اعزام به عمره امسال اعلام شد

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 397382
مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با بیان اینکه روزانه ۱۲ پرواز به سرزمین وحی انجام می‌شود، گفت: تا روز گذشته ۳۶ هزار و ۳۴۲ عمره‌گزار به مدینه منوره مشرف شده‌اند.
به گزارش جهان؛ حسن سرخوش در گفت‌وگو با فارس گفت: تا روز گذشته جمعاً ۱۱۶ پرواز با ظرفیت ۳۶ هزار و ۳۴۲ نفر به سرزمین وحی انجام شده است.

وی ادامه داد: تعداد معرفی شدگان برای دریافت روادید بالغ بر ۱۳۶ هزار نفر هستند که از این تعداد برای ۵۶ هزار و ۸۰۰ نفر ویزا اخذ شده است.

مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون روزانه ۱۲ پرواز انجام شده است که تأخیر هرکدام از پروازها حداقل ۱۰ دقیقه بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۷ هزار نفر در مکه مکرمه و ۱۷ هزار نفر در مدینه منوره حضور دارند و نزدیک به ۴ هزار نفر نیز تا کنون به کشور بازگشته‌اند.

سرخوش گفت: اعزام‌ها تا ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت و دور جدید اعزام‌ها به عمره مفرده نیز از ۲۰ اسفند تا اواخر خرداد سال ۹۴ است و ثبت نام دوره جدید اعزام‌ها نیز بهمن‌ماه انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *